بانک ملی ایران/

اهمیت به روزرسانی و همگامی با تغییرات در فضای کسب و کارهای ارزی

اهمیت به روزرسانی و همگامی با تغییرات در فضای کسب و کارهای ارزی
کدخبر : 50858

جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی برگزار شد.

جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و ناظر مضمون استراتژیک توسعه حوزه بین الملل ، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول  و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل در محل اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد.

در این جلسه صمد عزیزنژاد بر اهمیت همگامی با تغییرات فضای کسب و کار ارزی و به روزرسانی و انجام به موقع پروژه ها تاکید کرد.

محمد شیریجیان تسریع در اجرای پروژه های ارزی بخصوص مواردی که بر رفع چالش های شعب منجر می‌ شود را مورد اهمیت خواند و از همه همکاران خواست تا جهت دستیابی به این اهداف گام بردارند.

در ادامه این جلسه علیرضا گچ پز زاده معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با اشاره به  استفاده از ظرفیت ایجاد شده در  بازار مبادلات ارزی اخیر برای ارائه خدمات به مشتریان، بر اهمیت و توجه به مناطق مرزی و مبادی ورود ارز جهت رفع نیازهای کشور نیز تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان و کارشناسان ادارات کل خارجه، مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل، ضمانت نامه های ارزی، سازمان و روشها، مدیریت عملیات بانکی و دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک انجام شد، مدیران پروژه ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکارها و چالش های اجرایی آنها پرداختند.

در پایان  از زحمات مدیران پروژه های خاتمه یافته این حوزه نیز قدردانی به عمل آمد.

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید