بیمه البرز/

با حضور مدیرعامل آیین قدردانی از جانبازان بیمه البرز برگزار شد

با حضور مدیرعامل آیین قدردانی از جانبازان بیمه البرز برگزار شد
کدخبر : 50882

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) آیین گرامیداشت روز جانباز و قدردانی از جانبازان شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره و کارکنان ایثارگر و جانباز این شرکت برگزار شد.

موسی رضایی، مدیرعامل این شرکت در آیین قدردانی از کارکنان جانباز بیمه البرزبا تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز بزرگداشت جانباز، تاکید کرد: امنیت و آرامش امروزمان مرهون ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس است لذا همه باید قدردان این عزیزان و پاسخگوی ایشان باشیم.

وی ادامه داد: مسایل و مشکلات جانبازان و ایثارگران باید تماما در چارچوب  قوانین انجام شود و از برخورد سلیقه ای پرهیز شود. بخش دیگر بحث انتظارات این عزیزان است که باید با گوش شنوا شنیده و رسیدگی شود.

مدیرعامل بیمه البرز بر لزوم حفظ حرمت و احترام به همکاران ایثارگر از سوی سایر کارکنان تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم به ایثارگران عزیز احیانا بی احترامی شود چون ما مدیون تلاش و رشادت این عزیزان هستیم.

رضایی با بیان این که اگر جامعه ای از ارزش ها فاصله بگیرد دچار بحران هویتی غیر قابل جبران می شود، گفت: استقلال و آزادی کشور در گرو حفظ ارزش هاست و ایثارگران و جانبازان از ارزش های کشور ما هستند و باید تکریم شوند.

این گزارش حاکی است در پایان آیین گرامیداشت روز جانباز، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز با اهداء لوح از کارکنان ایثارگر و جانباز این شرکت قدردانی کردند.

روابط عمومی بیمه البرز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید