با حضور قائم مقام بیمه مرکزی و رئیس سندیکای بیمه‌گران:

بیمه دانا چک خسارت زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی را تحویل داد

بیمه دانا چک خسارت زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی را تحویل داد
کدخبر : 50883

بیمه دانا پس از تسریع در روند رسیدگی به پرونده خسارت‌دیدگان زمین لرزه اخیر شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن طی مراسمی، چک خسارت پرونده‌های رسیدگی‌شده‌ی بیمه‌گذاران آسیب‌دیده در این زلزله را به آنان تحویل داد.

در پی وقوع زمین لرزه 5.7 ریشتری روز هشتم بهمن‌ماه امسال که در آذربایجان غربی، به خصوص شهرستان خوی و روستاهای اطراف این استان روی داد چندین گروه کارشناسی مجرب از تهران و شعب همجوار برای امدادرسانی و برآورد خسارات این زلزله به مناطق حادثه دیده اعزام شدند تا امر خدمت‌رسانی و کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده تسریع شود.

شایان ذکر است طی مراسمی که در محل شعبه خوی بیمه دانا با حضور دکتر مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی و دکتر کریمی رئیس سندیکای بیمه‌گران برگزار شد، ضمن ابراز همدلی و همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده از زمین‌لرزه استان آذربایجان غربی، چک خسارت پرونده‌های رسیدگی شده بیمه‌گذاران آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی به تعدادی از آنان تقدیم و تحویل شد.

گفتنی است با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی کارشناسان بیمه دانا مستقر در شهرستان خوی، تاکنون  بیش از 10 میلیارد تومان خسارت به زیان‌دیدگان این زلزله پرداخت شده است.

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید