به ریاست مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان

جلسه کارگروه نظم و امنیت ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی برگزار شد

جلسه کارگروه نظم و امنیت ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی برگزار شد
کدخبر : 50948

صبح امروز دوشنبه ۸ اسفند جلسه هماهنگی کارکنان معاونت حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست منطقه آزاد انزلی در قالب کارگروه نظم و امنیت ستاد خدمات هماهنگی سفر منطقه با حضور کارکنان این معاونت و مدیرکل دفتر مرکزی حراست در سالن ملل سازمان برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع هماهنگی به منظور تامین نظم و امنیت در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد، جواد نوروزی مدیرکل دفتر مرکزی حراست منطقه آزاد انزلی گفت: با وجود حضور گسترده مسافران در این ایام می‌بایست سعه‌ی صدر و بردباری بالای پرسنل در دستور کار باشد تا خدای نکرده موجب نارضایتی مسافرین و همشهریان نباشیم.

وی ضمن اعلام آماده باش از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ابراز داشت: همه موانع و مشکلاتی که در برقراری نظم و امنیت در محدوده منطقه آزاد موجب ایجاد خلل می گردد، باید مرتفع شود.

نوروزی ضمن تاکید بر هماهنگی معاونت حفاظت فیزیکی حراست با واحدهای دیگر سازمان گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای مسافرین و گردشگران باید هماهنگی لازم با معاونت فنی و زیربنایی و معاونت فرهنگی و گردشگری صورت پذیرد.

در پایان وی افزود: با توجه به عنایت ویژه مدیرعامل محترم سازمان به حوزه حراست، اقدامات شایانی به منظور بهتر شدن شرایط و امکانات حراستی در دست اقدام است که به جهت ارائه خدمات بهتر به زودی در اختیار این واحد قرار خواهد گرفت.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید