در قالب 25 هزار فقره صورت گرفت

پرداخت بیش از 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط بانک سپه

پرداخت بیش از 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط بانک سپه
کدخبر : 50983

بانک سپه بیش از 22هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 25 هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.

بانک سپه از ابتدای سال جاری تا 30 بهمن ماه 1401 در اجرای مفاد جزء (1) بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور بیش از 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 25 هزار و 241 فقره پرونده تسهیلاتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.

بانک سپه در راستای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای فروردین ماه سال جاری مبلغ 15 هزار و 998 میلیارد و 167 میلیون ریال در قالب 18 هزار و 403 فقره وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد، پرداخت کرده است.

همچنین مبلغ شش هزار و 91 میلیارد و 298 میلیون ریال در قالب شش هزار و 838 فقره وام قرض الحسنه را در مدت زمان مشابه به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان سازمان بهزیستی اختصاص داده است.

این بانک وفق برنامه زمانبندی خود، تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 80 درصد تعهدات خود را برای اعطای وام مذکور به مددجویان معرفی شده کمیته امداد امام خمینی(ره) ایفاد کرده و اعطای تسهیلات تا تخصیص کامل سهمیه ابلاغی بانک مرکزی را کماکان در دستور کار خود قرار داده است.

شایان ذکر است بانک سپه همواره در اجرای طرح‌های حمایتی دولت از اقشار کم برخوردار جامعه پیشگام بوده و از هیچ کوششی به منظور پوشش و تامین نیازهای این اقشار دریغ نخواهد کرد.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید