مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

درگهان با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به استقبال بهار رفت

درگهان با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به استقبال بهار رفت
کدخبر : 51009

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با نیازسنجی صورت گرفته و همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و موعد سفرهای نوروزی و فصل گردشگرپذیری جزیره، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم معابر سطح شهر درگهان آغاز شده است.

محمدرضا حقیقی با بیان این مطلب، اظهار داشت: انجام این طرح های خدماتی با هدف بهبود وضعیت کیفیت خدمات رسانی به گردشگران شهر درگهان در قالب پویش «استقبال از بهار» اجرا می شود.

وی ادامه داد: عملیات لکه گیری معابر سطح شهر درگهان و آسفالت برخی از خیابان های این شهر توسط سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر درگهان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طرح هرس درختان و اصلاح فضای سبز شهر درگهان و روستای هلر نیز طرح دیگری است که در راستای اجرای پویش «استقبال از بهار» با نظارت مدیریت امور درگهان در دستور کار قرار دارد.

به گفته حقیقی؛ احداث کانال های دفع آب های سطحی در شهر درگهان جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر و خیابان ها از دیگر طرح های عمرانی و خدماتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و حضور گردشگران در جزیره قشم و شهر درگهان، اقداماتی نیز جهت احداث سرویس های بهداشتی جدید، احیای فضای سبز و تکمیل پروژه های عمرانی خدماتی دیگر نیز اجرایی می شود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید