به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد؛

چهارمین همایش ملی تقدیر از والدین قهرمانان ورزش کشور

چهارمین همایش ملی تقدیر از والدین قهرمانان ورزش کشور
کدخبر : 51010

چهارمین همایش ملی تقدیر از والدین قهرمانان ورزش کشور(دامان) به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

این همایش شامگاه دوشنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور افشار فتح الهی، رییس هیأت  هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، محمد حسین حسینی، فرماندار شهرستان و جمعی از مسوولان قضایی، اجرایی و با شرکت پرشور مردم جزیره در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران غیور کشور گفت: میزبانی این برنامه ملی و حضور افتخارآفرینان ورزشکار به همراه خانواده هایشان که اصلی ترین نقش را در پرورش و به ثمر رساندن این افتخارات برای کشور دارند، مایه مباهات ما است.

فتح الهی ادامه داد: موفقیت ها و مدال آوری های شما در شرایطی که همه رسانه های معاند قصد تضعیف روحیه مردم کشور را دارند، انگیزه و امیدی مضاعف به قلب هموطنان مان هدیه داده است.

امام جمعه شهرستان قشم نیز از ورزش به عنوان یک گفتمان کلیدی و اساس تفکر جهانی یاد کرد و افزود: موفقیت های ورزشکاران ما در سطوح ملی و بین المللی ریشه در حمایت و تربیت صحیح پدران و مادران این سرزمین دارد.

در ادامه این مراسم از ۱۰ ورزشکار ملی کشور بانوان حمیده اسماعیل نژاد قهرمان در رشته ورزشی دو و میدانی، نجمه خدمتی و هانیه رستمیان قهرمانان در رشته ورزشی تیراندازی، ندا شهسواری، قهرمان در رشته ورزشی تنیس روی میز، آتوسا فرهمند، قهرمان در رشته ورزشی تکواندو، فرنگیس صالحی، قهرمان در رشته ورزشی کاراته به همراه پدران و مادران این ورزشکاران تقدیر شد.

همچنین از آقایان محمد عزت پور، مدال آور در رشته ورزشی پاورلیفتینگ، روح الله رستمی، مدال آور در رشته ورزشی وزنه برداری، محمد انصاری، مدال آور در رشته ورزشی فوتبال و حسن یزدانی، مدال آور در رشته ورزشی کشتی نیز به همراه والدین و همسران حمایتگرشان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، میزبانی چهارمین همایش ملی تقدیر از والدین قهرمانان ورزش کشور(دامان) به همت سازمان منطقه آزاد قشم در این جزیره زیبا برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: