در نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی/

فجر انرژی 5 ستاره شد

فجر انرژی 5 ستاره شد
کدخبر : 51016

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تقدیرنامه 5 ستاره را کسب کرد.

صبح یکشنبه 7 اسفند نهمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در صنعت پتروشیمی و مدیران عامل پتروشیمی های کشور در سالن بین المللی کوشک برگزار شد.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در این جشنواره توانست تقدیرنامه 5 ستاره تعالی در صنعت پتروشیمی را کسب کند.  39 شرکت پتروشیمی در نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شرکت کرده که فجر انرژی در این میان به تقدیرنامه 5 ستاره دست پیدا کرده است.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس از 8 دوره گذشته جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، توانسته 3 تندیس بلورین در دوره های ششم، هفتم و هشتم کسب کند. جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از سال 1388 به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به منظور توسعه و ارتقا سطح کیفیت مدیریت در صنعت پتروشیمی آغاز شد.

  این ارزیابی براساس مدل و الگوی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM طراحی شده و شرکت ها براساس سطح بلوغ و حضور در این ارزیابی به سه جایزه اهتمام، تقدیرنامه و تندیس  دست پیدا می کنند. پس از آمادگی و سطح بندی شرکت ها، اظهارنامه ای برای دبیرخانه این جایزه ارسال کرده تا در ادامه تیم ارزیاب از سوی دبیرخانه در مجتمع حاضر شده و فرآیند ارزیابی را آغاز کنند.

  پس از جمع آوری اطلاعات توسط ارزیابان، مطالب ارائه شده مطابق با منطق RADAR با محاسبه و امتیاز بندی شده و به دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ارسال می شود؛ دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی پس از بررسی گزارش بازخورد و نتیجه حاصل در کمیته داوران، نتیجه نهایی را در روز اختتامیه اعلام می کند

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید