رئیس کل بیمه مرکزی در پویش سه شنبه های نوآورانه:

حمایت نهاد ناظر صنعت بیمه از سکوهای نوآوری ادامه خواهد داشت

حمایت نهاد ناظر صنعت بیمه از سکوهای نوآوری ادامه خواهد داشت
کدخبر : 51093

مجموعه های دانش بنیان و فناور با هم افزایی نهادهای بیمه ای و تعامل با یکدیگر می توانند ساختارهای نوین صنعت بیمه را پایه گذاری کنند.

مهندس مجید بهزادپور که در یازدهمین هفته از پویش فناورانه بیمه ای سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: تسهیل گری و آسان سازی خدمات بیمه ای، هدف نهایی برای بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان ها به شمار می رود.

رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از طرح های مطرح شده در یازدهمین آیین سه شنبه های نوآورانه، خاطرنشان کرد: هنر نهاد ناظر صنعت بیمه، بهره گیری از قابلیت بازیگران جدید در کنار حفظ کسب و کارهای موجود است.

وی پیام اصلی نشست های نوآورانه را آمادگی صنعت بیمه برای نهادسازی و بهره مندی از دانش روز دانست و افزود: نهاد ناظر بیمه در پی کاهش تصدی گری است و با راه اندازی مرکز نوآوری و نهادهای مشابه، قصد دارد در قامت یک شتاب دهنده نقش آفرینی کند.

مهندس بهزادپور از ضرورت جمع بندی سلسله نشست های نوآورانه تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: روند حمایتی بیمه مرکزی از طرح های نوین دیجیتال محور و سکوهای خدمات نوآورانه همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان با تاکید بر گفتمان تخصصی و حرفه ای رسانه های صنعت بیمه، از تلاش های اصحاب رسانه به عنوان هسته اصلی این آیین برای پوشش شایسته سه شنبه های نوآورانه تقدیر کرد.

شایان ذکر است یازدهمین هفته از سه شنبه های فناورانه با یک طرح از شرکت بیمه سینا و دو طرح شرکت های دانش بنیان به کار خود پایان داد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید