مدیرعامل منطقه آزاد قشم در آیین هشتمین مرحله آغاز به کار پروژه مسکن جوانان مطرح کرد؛

واگذاری 280 هکتار زمین در جزیره قشم برای طرح مسکن جوانان جزیره

واگذاری 280 هکتار زمین در جزیره قشم برای طرح مسکن جوانان جزیره
کدخبر : 51199

هشتمین مرحله آغاز به کار پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در شهر لافت و روستاهای گورزین، طولا و حمیری با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

افشار فتح الهی در این مراسم که با حضور امام‌جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان قشم برگزار شد، اظهار داشت: با اجرای هشتمین مرحله از واگذاری زمین، طرح مسکن جوانان در 41 روستا و چهار شهر جزیره قشم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و وعده دولت مردمی سیزدهم انجام‌ شده و در حال حاضر پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سایر نقاط کشور دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم تاکنون 280 هکتار زمین به مردم برای رفع مشکل مسکن جوانان بومی این منطقه واگذار می‌شود.

به گفته فتح الهی؛ از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 650 هکتار از اراضی که در دوره‌های گذشته به افراد خاص واگذار شده بود، بازپس گرفته شده و به بیت‌المال برگردانده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در جزیره قشم وجود دارد و تجربه دولت مردمی نشان داده است که در صورت وجود اراده، می‌توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد.

*طرح مسکن جوانان قشم، مصداق کار جهادی

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار داشت: طرح مسکن جوانان جزیره قشم یکی از مصادیق کار جهادی برای ساکنان جزیره قشم است که می‌تواند منشأ خیروبرکت باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد هستند که با تخریب چهره مدیران و کوچک نمایی و سیاه نمایی به دنبال ایجاد ناامیدی برای مردم هستند و در مقابل آن‌ها باید به تبیین دستاوردها و عملکردها برای مردم پرداخت.

بر اساس این گزارش، هم‌زمان با آغاز به کار هشتمین مرحله طرح مسکن جوانان جزیره قشم، کلنگ احداث مسجد فتح در شهر تاریخی لافت به زمین خورد.

گفتنی است این مراسم با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرهنگ محراب کاظمی، فرمانده انتظامی شهرستان قشم و جمعی از مسئولان اجرایی و ساکنان شهر لافت برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید