منطقه آزاد ماکو/

یادواره بزرگ ۴۲۰ شهید منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

یادواره بزرگ ۴۲۰ شهید منطقه آزاد ماکو برگزار می شود
کدخبر : 51340

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۴۲۰ شهید شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت باحضور ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان سپاه و روسای بنیاد شهید سه شهرستان، در محل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: این یادواره به منظور بزرگداشت ۴۲۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس منطقه آزاد ماکو و شهید مدافع امنیت در ۲۴ اسفند ماه سال ١٤٠١ با حضور راوی جبهه های جنگ و سخنرانان ملی برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته میشود.

حسین گروسی افزود: دفاع مقدس یک دوران طلایی و با ارزش برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، دورانی که در آن ایثار، همدلی، شجاعت و وفاداری نمایان و پررنگ شده بود به همین منظور برگزاری یادواره شهدا یعنی زنده نگه داشتن این ایثار و همدلی که یادواره شهدای منطقه آزاد ماکو نیز در همین راستا است.

وی مردم منطقه آزاد ماکو را مردمی شهید پرور و دلبسته به نظام و انقلاب برشمرد و اضافه کرد: مردم انقلابی و قدرشناس منطقه همواره پاسداران مرزها و حریم جمهوری اسلامی بودند و سال ها با فدای جان عزیزانشان ذره ای از آرمان های امام و شهدا عقب نشینی ننمودند.

آیین یادواره شهدای منطقه در سالن نمایشگاه منطقه آزاد ماکو با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین سه شهرستان برگزار خواهد شد.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید