وزیر آموزش و پرورش :

ضرورت تعامل دو سویه آموزش و پرورش و بیمه معلم

ضرورت تعامل دو سویه آموزش و پرورش و بیمه معلم
کدخبر : 51413

وزیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از غرفه بیمه معلم در همایش سراسری اعضا هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان بر ضرورت تعامل دو سویه وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم تاکید کرد و ارائه محصولات بیمه ای برای جامعه فرهنگیان را ضروری دانست .

همایش سراسری اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل موسسه ، هلدینگ و شرکتهای تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان با رویکرد گفتمان سازی ،تعامل راهبردی ، هم افزایی و ارتقای بهره وری در حال برگزاری است .

بر اساس این گزارش ، بیمه معلم نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان در این همایش سراسری حضور فعال دارد .

وزیر آموزش و پرورش در اولین روز برگزاری این همایش ضمن بازدید از غرفه بیمه معلم به ضرورت تعامل و همکاری شرکت بیمه معلم با آموزش و پرورش اشاره کرد و با بیان این موضوع که شرکت بیمه معلم متعلق به آموزش و پرورش است، اذعان داشت : انتظار می رود طرح های بیمه ای مطلوبی برای جامعه فرهنگیان طراحی شود که در بازار های رقابتی برای قشر معلمان و دانش آموزان جذاب باشد و خدمات ویژه ای به آنها ارائه دهد به طوری که این جامعه بزرگ را به خرید خدمات بیمه ای از شرکت بیمه معلم ترغیب نماید.

روابط عمومی شرکت بیمه معلم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: