بانک ملی ایران/

راه اندازی «اتاق فکر» در ادارات امور شعب بانک ملی ایران

راه اندازی «اتاق فکر» در ادارات امور شعب بانک ملی ایران
کدخبر : 51451

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران از راه اندازی «اتاق فکر» در ادارات امور شعب این بانک خبر داد و گفت: برای استفاده و بهره مندی از تجربیات گرانبهای بازنشستگان و پیشکسوتان، نیازمند راه اندازی «اتاق فکر» هستیم و به دلیل پتانسیل بالای منابع انسانی استان مازندران، اولین «اتاق فکر» استانی بانک در مازندران راه اندازی می شود.

محمد نجف زاده در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک که با حضور حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی و نگاه نو به مجموعه، فرصت های جدیدی را برای هر سازمان ایجاد و موجبات تعالی بیش از پیش آن را فراهم می کند، افزود: بدون شک با بهره گیری از پتانسیل منابع انسانی، ارتباط موثر با سازمان های استان ، مشتریان و همچنین تعامل با همکاران و شبکه بانکی شاهد ارتقای  شاخص های عملکردی استان خواهیم بود.

وی بازنشستگان را سرمایه های بزرگ بانک خواند و تصریح کرد: یقینا نگاه جدید همکاران شاغل در کنار تجربیات ارزنده بازنشستگان و پیشکسوتان بانک می تواند برای تعالی سازمانی بانک ملی ایران راهگشا باشد.

نجف زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» با بسیج همه امکانات و اجرای طرح های متنوع بانکی، تمام تلاش خود را در اجرایی شدن این شعار به کار بسته و بحمدالله در این زمینه شاهد توفیقات بسیاری بوده ایم.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو  با قدردانی از زحمات و خدمات خانعلی رشیدی رئیس سابق اداره امور شعب استان مازندران گفت: با این خدمات ارزشمند در کنار تخصص و شناخت کامل مشتریان از سوی رئیس جدید این اداره امور شعب و همچنین وجود کارکنان و ظرفیت های بالفعل و بالقوه استان، شاهد روند رو به رشد آمارهای عملکردی بانک در استان مازندران خواهیم بود.

خانعلی رشیدی رئیس سابق اداره امور شعب  استان مازندران نیز اقدامات و موفقیت های این بانک در استان را حاصل تلاش جمعی و مشارکت همه همکاران صف و ستاد دانست و بیان کرد: همکارانم در استان مازندران با وجود محدودیت های شیوع بیماری کرونا نهایت سعی و تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مناسب بانکی به مشتریان به کار گرفته و توانستند طی این مدت کارنامه قابل قبولی را در بخش‌های مختلف به نمایش بگذارند.

هرمز پژولیده سرپرست جدید این اداره امور شعب نیز گفت: خدمت در بانکی که هدفش خدمت صادقانه به مشتریان به عنوان صاحبان اصلی آن به معرفی می شوند؛ باعث  افتخار است.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات خانعلی رشیدی رئیس سابق این اداره امور شعب حکم هرمز پژولیده به عنوان سرپرست جدید این اداره امور شعب اعطا شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید