بانک توسعه تعاون/

گروه مالی توسعه تعاون ظرفیتی برای پیشبرد نوآوری های مالی بانک است

گروه مالی توسعه تعاون ظرفیتی برای پیشبرد نوآوری های مالی بانک است
کدخبر : 51454

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت گروه مالی توسعه تعاون اعلام داشت این شرکت ظرفیتی برای پیشبرد نوآوری های مالی بانک است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت گروه مالی توسعه تعاون اظهار داشت: بانکداری امروز تحت تاثیر پیشرفت های فناوری و روش های نوین تامین مالی است.

وی افزود: بکارگیری روش های نوین تامین مالی و افزایش تعامل میان بازار پول و بازار سرمایه ایجاب می کند تا نهادهای واسطه ای در مدل ها بکار گرفته شوند و حضور گروه مالی توسعه تعاون می تواند ظرفیتی برای بسط و بکارگیری مدل های جدید باشد.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: گزارش حسابرس قانونی شرکت گویای آن است که گروه مالی توسعه تعاون فعالیت مالی خود را در سال مالی منتهی به آذر 1401 مطابق استانداردهای مالی و حسابداری به پیش برده و وضعیت صورت های مالی شرکت مطلوب است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: گروه مالی توسعه تعاون ساختاری چابک دارد و این شرکت با حضور متخصصین مالی و سرمایه گذاری و ظرفیت های مناسب اساسنامه ای می تواند در تکمیل زنجیره ارزش بانک توسعه تعاون و خلق ارزش برای ذینفعان و جامعه هدف بخش تعاون تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: چنانچه روش های نوین تامین مالی از جمله تامین مالی خرد جمعی، اوراق گام، انواع صکوک و اوراق مالی اسلامی در سطح بالاتری به نفع تعاونگران و پروژه های بخش تعاون بکار گرفته شود، نقش گروه مالی نیز در این میان ملموس تر و مشهودتر خواهد بود.

شیخ حسینی تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده در سطوح مختلف، موضوع افزایش سرمایه بانک تا مراحل مناسبی پیش رفته است و با تحقق قریب الوقوع افزایش سرمایه، امکان توسعه فعالیت شرکت های تابعه نیز فراهم می شود.

در ادمه ،سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: گروه مالی توسعه تعاون از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نمود و شرکت داری بانک همواره با رویکرد توسعه ای و مطابق الزامات بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان دو ناظر اصلی بازار پول و سرمایه است.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز که در این جلسه حضور داشت گفت: بسیار مهم است که مصوبات مجمع سالیانه در طول سال به نحو مناسبی مورد توجه قرار گرفته و گزارش اقدامات شرکت در حوزه مصوبات مجمع در جلسه مجمع سال آینده ارائه گردد.

گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش حسابرس قانونی شرکت در خصوص فعالیتهای مالی و عملیاتی یکساله گروه مالی توسعه تعاون منتهی به پایان آذر 1401 و با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز گردید و اعضای مجمع صورتهای مالی و نحوه فعالیت شرکت را مورد تآیید و تصویب قراردادند.

همچنین محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، هاشم بوذرجمهر مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت گروه مالی توسعه تعاون، میثم درخشنده رییس هیات مدیره و محمد رضا اکبری جور عضو هیات مدیره شرکت، امیر محمد ناصری منشادی به نمایندگی از مرکز منتا نیز مطالب مهمی را در خصوص فعالیت شرکت ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید