در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی رخ داد؛

«بانکداری ویدئویی پاسارگاد» گوی سبقت را از رقیبان خود ربود

«بانکداری ویدئویی پاسارگاد» گوی سبقت را از رقیبان خود ربود
کدخبر : 51455

محصول "بانکداری ویدئویی" پاسارگاد، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌عنوان محصول و نوآوری‌ برتر ایرانی معرفی شد.

در "هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی"  که در تاریخ 14اسفندماه1401 به‌همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، محصول "بانکداری ویدئویی" پاسارگاد که هم‌راستا با تحولات نوین جهانی و ارائه خدمات غیرحضوری بانکی طراحی شده است به‌عنوان نوآوری‌ برتر ایرانی معرفی و موردتقدیر قرار گرفت.

بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی، محصول بانکداری ویدئویی را که یکی از راهکارهای بانکداری دیجیتال است و در دسته‌بندی محصولات حوزه بانکداری تعاملی قرار می‌گیرد، با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌های بانک، افزایش رضایت‌مندی و ارتباط مؤثرتر با ایشان ارائه کرده است.

در واقع محصول "‌بانکداری ویدئویی‌" با هدف ارائه نسل جدید خدمات بانکی، فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری و یا بانک، تولید شده است. این محصول با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارائه انواع خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد. با کمک بانکداری ویدئویی، مشتری می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در شعبه، پس از ثبت درخواست، با بانکدار ارتباط تصویری برقرار نموده و پس از احراز هویت، خدمات بانکی قابل‌ارائه را دریافت کند.

این محصول نوآورانه با توجه به ویژگی‌های جذاب و خاص خود ضمن جلب نظر هیأت داوران در فرآیند ارزیابی هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی موفق به کسب لوح زرین و تقدیرنامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد.

گفتنی است جشنواره نوآوری برتر ایرانی قصد دارد تا در هفتمین دوره برگزاری خود با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرایند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه‌کردن و بلوغ فرایندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک کند. بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور و راه‌گشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین‌المللی نیز باشد. جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها جزو رویکردهای اساسی جشنواره است.

روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید