مس سونگون/

ثبت رکوردهای جدید تولید در مجتمع مس سونگون

ثبت رکوردهای جدید تولید در مجتمع مس سونگون
کدخبر : 51582

مجتمع مس سونگون توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید کنسانتره مس و مولیبدن رکوردهای جدیدی را در سال ۱۴۰۱ به ثبت برساند.

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مجتمع مس سونگون در دیماه سال جاری با تولید ۹۰۱ بشکه کنسانتره مولیبدن با عیار ۵۲ درصد معادل ۲۷۶ تن موفق به ثبت رکورد جدید در میزان تولید ماهیانه این محصول شد و رکورد ثبت شده قبلی تولید این محصول که ۲۶۵ تن و مربوط به آبان ماه ۱۳۹۹ بود را ارتقا بخشید.

همچنین به همت و تلاش شبانه روزی پرسنل جهادگر این مجتمع، در تاریخ ۲۶ دیماه سال جاری برنامه تولید سال ( ۲۰۱۳ تن )، با تولید ۲۰۲۱ تن کنسانتره مولیبدن با عیار ۵۲ درصد ۶۴ روز زودتر محقق گردید، که رکورد جدیدی در تولید این محصول در تاریخ مجتمع مس سونگون رقم خورده است و تا تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری با تولید ۲۳۰۰ تن مولیبدن ۲۰ درصد بالای برنامه سال، تولید داشته است که با ادامه روند، رکورد تولید سالانه نیز خواهد شکست.

در تولید کنسانتره مس نیز این مجتمع در تاریخ ۱۲ اسفند سال جاری با تولید ۳۱۹۹۳۳ تن کنسانتره مس با ۷۵۵۷۶ مس محتوی ، ۱۷ روز زودتر به برنامه تولید سال رسیده است که با توجه روند فعلی، پیش بینی می شود تا پایان سال رکورد جدیدی در تولید کنسانتره مس در مجتمع مس سونگون به ثبت برسد.

قابل ذکر است رکورد قبلی تولید کنسانتره مس در این مجتمع ۳۲۹۰۰۰ تن مربوط به سال ۹۹ بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید