مس سونگون/

تداوم فعالیت جهادی در احداث مدرن‌ترین کمپ ورزشی کشور با حمایت های شرکت مس

تداوم فعالیت جهادی در احداث مدرن‌ترین کمپ ورزشی کشور با حمایت های شرکت مس
کدخبر : 51583

مجری احداث کمپ ورزشی ورزقان به تشریح وضعیت این پروژه پرداخت.

مهندس حامد ایلاتی مجری احداث کمپ ورزشی ورزقان با اشاره به این موضوع، گفت: طرح احداث کمپ ورزشی ورزقان که با نگاه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ورزقان احداث می شود با حمایت های جناب آقای دکتر دهقانی نماینده شهرستان، دکتر عباسزاده مدیر محترم مجتمع مس سونگون و مهندس نعمتی فرماندار محترم شهرستان و با همت همکاران جهادگر، خاکبرداری سالن ۳ هزار نفری فوتسال این طرح، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است.

ایلاتی با اشاره به مزایای این طرح برای منطقه ورزقان گفت: احداث کمپ ورزشی در ورزقان، اولین طرح در کشور است که با مشخصات و استانداردهای بین المللی طراحی شده است که با توجه به ارتفاع از سطح دریا و آب و هوای بی نظیری که منطقه ورزقان دارد مطمئنا با بهره برداری از این طرح، انواع تیم های ورزشی داخلی و خارجی علاقمند به برگزاری اردو در این کمپ خواهند بود.

مجری احداث کمپ ورزشی ورزقان ادامه داد: تیمی که به شهرستان ورزقان سفر می کند منجر به رونق کسب و کار در شهر ، جذب گردشگر و ... می شود که با بهره برداری طرح، مردم مزایای وجود این کمپ را بیشتر احساس خواهند کرد.

ایلاتی با بیان اینکه در فصل غیرکاری این پروژه شروع شده، میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه را ۴/۷ درصد عنوان کرد و گفت: با وجود بارش برف و هوای سرد منطقه، با تاکید دکتر عباسزاده مدیر محترم مجتمع مس سونگون، ما همزمان با تجهیز کارگاه، خاکبرداری پروژه را که مقدار کلی آن ۵۸۰ هزار مترمکعب می باشد شروع کردیم و در حال حاضر ۱۱۰ هزار مترمکعب آن را که شامل فاز ۱ این طرح می شود، خاکبرداری کرده ایم.

وی با اشاره به مشخصات طرح، گفت: فاز یک این پروژه شامل سالن فوتسال ۳ هزار نفری،محوطه سازی و پارکینگ خودرو ، تاسیسات، دو زمین چمن فوتبال و زمین چمن تمرین دروازه بان می باشد که هم اکنون خاکبرداری سالن ۳ هزار نفری فوتسال رو به اتمام است و به محض مساعد شدن آب و هوا و شرایط بتن ریزی، شروع به احداث فونداسیون و سازه ها خواهیم کرد.

ایلاتی افزود: فازهای بعدی این طرح شامل ساختمان اقامتی بی نظیر۱۱ طبقه ( سالن کنفرانس، بدنسازی، استخر، کلینیک پزشکی، رستوران و سالن غذاخوری مسقف و روباز ، لابی و ... ) ، سالن چند منظوره ( هندبال، بسکتبال، والیبال ، تنیس و ... ) و سالن کشتی  و ساختمان اداری می باشد.

همچنین وی افزود: مساحت این طرح قبلا ۶ هکتار بود که  با حمایت های مسئولین شهرستان و مدیر محترم مجتمع مس سونگون  مساحت کمپ ورزشی ورزقان به ۱۲هکتار  افزایش یافت و از روی کاغذ به مرحله اجرا درآمد و برابر برنامه ریزی ها فاز ۲ این طرح نیز تا سه ماه آینده به مناقصه خواهد رفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند افزود: با بهره برداری از این طرح برای ۱۰۰ الی ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم و  ۳۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

مهندس ایلاتی در پایان با اشاره به زمان پیش بینی شده برای افتتاح این طرح، گفت : برنامه زمان بندی برای افتتاح این طرح ۳ سال می باشد که با تأکیدات و حمایت های مدیر محترم مجتمع و مسئولین ، انشالله به حول قوه الهی و با تلاش همکاران ، این پروژه را زودتر از موعد مقرر به سرانجام خواهیم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: