بانک اقتصادنوین/

بانک اقتصادنوین؛ بانک عامل شرکت ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده

بانک اقتصادنوین؛ بانک عامل شرکت ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده
کدخبر : 51622

بانک اقتصادنوین به عنوان یکی از بانک های عامل شرکت ایران خودرو برای معرفی حساب وکالتی در طرح فروش فوق العاده این شرکت معرفی شد.

دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده شرکت ایران خودرو نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند. بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید)، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین و ثبت شماره حساب و شماره شبای خود در سامانه فروش شرکت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است که امکان وکالتی کردن حسابی که پیش‌تر به نفع سایر ذی‌نفعان، وکالتی شده است، به نفع شرکت ایران خودرو نیز  وجود دارد.

راهنمای وکالتی کردن حساب در اینترنت بانک اقتصادنوین

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.

مشتریان گرامی در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های موجود به‌صورت حضوری، می‌توانند به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

 نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین

گفتنی است، بانک اقتصادنوین پیش از این به عنوان  بانک عامل در  طرح های فروش شرکت سایپا و نیز طرح فروش خودروهای وارداتی معرفی شده بود.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 02148031000 تماس حاصل کنند.

روابط عمومی بانک اقتصادنوین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید