با برگزاری مرحله اول تور فناوری شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس

ارتباط تنگانگ و عملیاتی پتروشیمی خوزستان با شرکت‌های دانش بنیان کلید خورد

ارتباط تنگانگ و عملیاتی پتروشیمی خوزستان با شرکت‌های دانش بنیان کلید خورد
کدخبر : 51648

مرحله اول تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس در پتروشیمی خوزستان برگزار شد.

این تور با هدف رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

در جلسه افتتاحیه این رویداد، مدیر عامل پتروشیمی خوزستان ضمن خوشامدگویی و تاکید بر حمایت و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور، گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های شرکت پتروشیمی خوزستان در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل کیش که در بهمن ماه سال جاری با محوریت و حمایت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، آشنایی با ظرفیت‌های پارک فناوری پردیس در راستای اهداف استراتژیک و نوآورانه شرکت پتروشیمی خوزستان بود.

دکتر صالح احمدی تصریح کرد: اولین گام برای ایجاد همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد فضا برای حضور شرکت‌های ایرانی در پتروشیمی خوزستان، برگزاری جلسات هدفمند فناورانه است.

در ادامه، مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان ضمن معرفی مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف شرکت پتروشیمی خوزستان به بحث و تبادل نظر و آشنایی با توانایی‌های شرکت‌های دانش بنیان حاضر در جلسه پرداختند.

در این برنامه فناورانه که در قالب‌های مدیریتی و کارشناسی برگزار شد، مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان به صورت مستقیم و میدانی و به صورت۴ کارگروه تخصصی و مرتبط، با مدیران و کارشناسان مرتبط پتروشیمی خوزستان به بازدید میدانی از مجتمع و برگزاری جلسات فنی و کارشناسی بر روی نیازهای مطرح شده توسط شرکت پتروشیمی خوزستان پرداختند.

در این کار گروه‌ها شرکت‌های فناور توانایی‌های خود را با کارشناسان مرتبط شرکت پتروشیمی خوزستان مطرح کرده تا قابلیت و امکان همکاری‌ها را بررسی کنند.

گروه‌های برق و ابزاردقیق، HSE، مکانیک و ماشینری و خدمات فنی با طرح موانع و نیازمندی‌ها در این کارگروه‌ها شرکت کردند.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید