کیش/

تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش

تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش
کدخبر : 51741

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای مستقر در جزیره با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

این مراسم که با حضور روسای ادارات و نهادهای جزیره در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش تقدیر کردند.

یاسر معاصر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای مستقر در جزیره با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ اداره و نهاد دولتی در این منطقه، گفت: جنبه نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش در ارتباط با انجام ماموریت های دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره کیش را تقویت خواهیم کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش نیز در این آیین با قدردانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری این مراسم، این اقدام ارزشمند را در راستای مسوولیت های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و افزود: کسی که قدردانی و شکرگزار بندگان خوب خدا نباشد نا شکری به درگاه خداوند محسوب می شود.

وی با بیان این که مسوولیت پذیری مهمترین رکن امانت داری در کار است؛ افزود: خدمت و مسوولیت وظیفه و تکلیفی است که در اختیار ما قرار داده شده و این امانت باید در دست اهل آن قرار بگیرد تا بتواند آن را به بهترین شکل اجرا کند و در خدمت مردم باشد.

امام جمعه کیش ادامه داد: امانت داری،لیاقت، شایستگی و انضباط کاری از ویژگی های کارمندان نمونه است و لازم است مدیران به این ویژگی های کارمندان خود دقت نظر داشته باشند.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم، گفت: ویژگی های شخصیتی هر فردی بهترین تاثیر را در موفقیت او دارد و در این میان، تخصص و توانایی شغلی، شکیبایی، نظم و انضباط، تلاش، حفظ آرامش در محیط کار، عمل به وعده ها، هماهنگی، ارتباط خوب با ارباب رجوع و رفتار صادقانه از ویژگی های بارز یک کارمند نمونه است.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارمندان ادارات و نهادهای کیش، از محمد شهرکی از نهاد امامت جمعه کیش، سرهنگ سید مسعود میرحسینی از فرماندهی انتظامی ویژه کیش، ایوب خرمی از یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه، محمد کاظم علیزاده فرماندهی از گروه پدافند هوایی، مرتضی کلامی از سایت رادار شهید رودکی نیروی دریایی سپاه، سید محمود سجادی از دادگستری، الهام قانع از سازمان تامین اجتماعی، هادی سیف اله زاده از اداره هواشناسی، مهدی روحی از صدا و سیما مرکز کیش، جواد بلالی خراجی از اداره شیلات، سید محمد گشتیاز نمایندگی امور خارجه، آتنا شبانی از شرکت نفت فلات قاره، میمنه برخوردار از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، معصومه محمودپور از اداره بهزیستی و حسن مجرد از مرکز بهداشت کیش تقدیر شدند.

همچنین از سولماز فرود از اداره کل گمرک، نرگس حسنی از اداره مخابرات، حسین حیدری از اداره ثبت احوال، اسلام امیری اصیل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، احمدرضا شیرین آبادی از اداره پست، عبدالله علیخانی از مرکز مستقل جمعیت هلال احمر، رضا رنجبر از اداره امور مالیاتی، صادق سقط چیان مقدم از پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران، سهیلا ریحانی رمضانی از دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی کیش، اشکبوس حبیبی از پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و زهره ارشاد لنگرود از دانشگاه جامع علمی - کاربردی مرکز کیش تجلیل شدند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید