بانک رفاه کارگران/

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت مقام شهدا

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت مقام شهدا
کدخبر : 51793

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت مقام والای شهدا را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

در تاریخ کشور ما مناسبت‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد که از ارزشمندترین و مقدس‌ترین آن‌ها، 22 اسفند روز بزرگداشت مقام والای شهداست. شهدا انسان‌های برگزیده‌ای بودند که جان شریف خود را در طبق اخلاص گذاشتند و کشور را از دست درازی بیگانگان و دشمنان مصون نگه داشتند. این شجاعت‌ها و دلاوری‌ها، کشور را بیمه کرد و امنیت و آرامش کنونی مردم شریف میهن عزیز و اسلامی، مدیون و مرهون خون‌های پاک، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای گرانقدر است. شهیدان ستارگان درخشان آسمان ایثار، معنویت و جوانمردی هستند که سال‌هاست نورافشانی می‌کنند و مسیر درست را به آحاد جامعه نشان می‌دهند. شهادت، مسیر سبزی است که شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، چراغ‌های فروزان آن محسوب می‌شوند و آرمان‌های والای آن‌ها، گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

علاوه بر شهدای عزیز، خانواده‌‌های صبور ایشان نیز نقش مهم و اثرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی دارند. این نقش در دوران دفاع مقدس و در همه ادوار پس از آن، به خوبی متجلی شده است و آن‌ها با الگو گرفتن از شیوه زندگی ائمه اطهار(ع) و صبر زینبی (س)، پرچمدار راه و آرمان‌های والای شهدا هستند. روز شهدا، یادآور به بار نشستن واژه‌هایی نظیر شجاعت، ایثار و نوع دوستی است که با رفتار و منش شهدا در این کشور نهادینه شده است.

امیدکه همه ما بتوانیم با الگو گرفتن از این عزیزان و سرلوحه قرار دادن اندیشه‌ها و مسیر درستی که در پیش گرفتند، با خدمت‌رسانی مطلوب و مناسب به هم‌وطنان، در مسیر تحقق اهداف والای شهدا و آرمان‌های انقلاب، امام شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداریم.  

                                                                                                            اسماعیل للـه گانی

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: