مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اهداف و راهبردهای مناسبی در پیش گرفته است

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اهداف و راهبردهای مناسبی در پیش گرفته است
کدخبر : 51795

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، اهداف و راهبردهای شرکت را مناسب تلقی نمود.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: این شرکت از ارکان مهم و تاثیرگذار بانک توسعه تعاون بوده است و اقدامات و تدابیر شرکت در حوزه‌های گوناگون موجب خلق ارزش و تسهیلگری ارائه خدمات به عموم مشتریان و جامعه هدف شده است.

وی ضمن تبریک به ارکان شرکت به مناسبت همزمانی برگزاری مجمع سالیانه شرکت با مناسبت نیمه شعبان و همچنین سالروز تاسیس شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون تصریح کرد: شرکت طی سال‌های اخیر با حضور مدیران مجرب عملکرد مناسبی داشته است و با حضور مدیریت جدید در راس کار نیز اقدامات مناسبی صورت پذیرفته و دستاوردهای مساعدی حاصل شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: برنامه محوری و بهره‌مندی از راهبردها و استراتژی‌های مناسب ویژگی مهم و اصلی روند کنونی شرکت است و چشم‌انداز و افق پیش‌روی شرکت بسیار روشن پیش‌بینی می‌شود.

وی اذعان داشت: ارکان مدیریتی شرکت با اتکا به نیروها و استعدادهای موجود و با هدایت صحیح امکانات و منابع موجود، برنامه‌های تحولی را به اجرا درآورده و سرمایه انسانی شرکت نیز در پروژه‌ها و اقدامات متنوع، عملکردی مثبت ارائه داده‌اند.

رییس مجمع عمومی سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرایطی در حال فراهم است تا همکاران شعبه با تمرکز کامل به عملیات بانکی بپردازند و فعالیت‌های اجرایی و پشتیبانی مرتبط با ساماندهی فضای شعبه، تابلو و محیط شعبه به صورت تخصصی و کارآمد از طریق شرکت خدمات و پشتیبانی انجام شود.

شیخ حسینی گفت: عملکرد شرکت در ارزیابی اموال مناسب بوده است و برای شرکت در فرآیند مدیریت مطالبات بانک نیز برنامه‌های در نظر گرفته شده است که با بهبود مدل واگذاری فرآیند مدیریت مطالبات، نتایج مناسبی در این زمینه قابل دستیابی است.

در ادامه جلسه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: نحوه برگزاری جلسه مجمع عمومی سالیانه به لحاظ شکل، محتوا و کیفیت برگزاری قابل تقدیر است.

وی افزود: زیرساخت‌های مناسبی برای انجام فرآیندهای ارزیابی اموال، خدمات مهندسی و پشتیبانی و مدیریت مطالبات در شرکت فراهم است و ضرورت دارد شبکه شعب بانک از این امکانات و مزیت‌ها بهره کافی را ببرند.

گفتنی است این جلسه با قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مبنی بر وضع مطلوب صورت‌های مالی و رعایت کامل استانداردهای حسابداری در فرآیندهای مالی و جریان‌های نقدی شرکت آغاز شد و اعضای مجمع نیز صورت‌های مالی شرکت را مورد تصویب و تایید قرار دادند.

در این جلسه آرمین معصومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نیز گزارشی کامل از اقدامات و برنامه های شرکت ارائه داد. وی تاکید کرد: هدف شرکت این است ضمن انجام پروژه‌های مهم فنی، مهندسی و پشتیبانی مرتبط با بانک شرایطی را فراهم نماید تا خدمات بانکی با هزینه کمتری به مردم ارائه گردد که این مهم در فرآیند ارزیابی اموال به صورت دقیق رعایت گردیده است.

گفتنی است محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، سعید تاجداری رئیس هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و جعفر بارگیران نایب رئیس هیات مدیره شرکت مطالب مهمی را در تبیین عملکرد گذشته و برنامه‌های پیش‌روی شرکت مطرح نمودند. همچنین در جلسه مجمع، محمد رفیع نژاد معاون مدیرعامل در وصول مطالبات شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، محمدکاظم شاملو معاون مدیرعامل شرکت در امور پشتیبانی و قراردادها، محمدعلی سلیمانیان معاون مدیرعامل شرکت در امور مالی و اداری ، سیداکبر فتاحی معاون مدیرعامل شرکت در امور ارزیابی و سعید جمالی معاون نظارت بر تامین مالی و سرمایه گذاری ها اداره کل سرمایه گذاری حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید