مهندس سلطانی:

مخابرات تهران سهم بسزایی در درآمدهای شرکت مخابرات ایران دارد

مخابرات تهران سهم بسزایی در درآمدهای شرکت مخابرات ایران دارد
کدخبر : 51824

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: مخابرات منطقه تهران نقش محوری و تعیین کننده در کسب درآمدهای شرکت داشته و بار استان های زیادی را بر دوش می کشد.

مهندس سلطانی در نشست مشترک با مدیران مخابرات منطقه تهران که شنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری در سالن کنفرانس ساختمان شهید یزدی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرکت مخابرات با عدم توازن در درآمدها و هزینه ها مواجه است و هنوز هزینه ها و درآمدهای شرکت به نقطه سربه سر نرسیده است.

وی با بیان اینکه سیاست ها و مصوبات هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در راستای تسهیل و تسریع امور عملیاتی استان ها قرار دارد، افزود: با تحولات خوبی که در مخابرات استان ها صورت می گیرد، شاهد افزایش درآمد ها و رفع کمبود نقدینگی خواهیم بود، تا به کمک تمامی همکاران استان تهران و سایر استان های بزرگ، تامین و تکمیل نقدینگی میسر شود.

مهندس سلطانی با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر مدیران مخابرات منطقه تهران با نماینگان مجلس شورای اسلامی، ارایه گزارش ها و مستندات پیشرفت پروژه ها و امور مخابراتی را در تشریح هر چه بیشتر موقعیت و شرایط موجود شرکت مخابرات ایران موثر دانست و خاطر نشان ساخت: تلاش ها و فعالیت های زیادی در مخابرات منطقه تهران انجام می شود، که باید نمود خارجی داشته باشد و اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها درباره خدمات و تلاش های انجام گرفته شده در سطح مخابرات منطقه تهران امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که بمنظور هماهنگی و هم اندیشی برای رفع مشکلات مخابرات منطقه تهران در نشست مدیران این منطقه حاضر شده بود، در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هم کد سازی تلفن ثابت، هزینه های زیادی را بر شرکت مخابرات ایران تحمیل کرد و از سویی دیگر، تاخیر در ابلاغ افزایش هزینه نگهداری و افزایش بار مالی ناشی از تکلیف دایری یک میلیون پورت ftth در سال، منجر به عقب ماندگی های مالی زیادی برای شرکت مخابرات ایران شد.

وی مسکوت ماندن ۹ ماهه تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات مبنی بر افزایش تعرفه خانگی توسط ستاد تنظیم بازار را منجر به تحمیل ضرر مالی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به شرکت مخابرات دانست و تصریح کرد: بلاتکلیف ماندن افزایش تعرفه تجاری از شهریور ۱۴۰۱ تاکنون نیز بر مشکلات مالی شرکت مخابرات ایران افزوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعتقاد به اینکه درآمدهای شرکت مخابرات، تدریجی، اما هزینه ها متمرکز و گسترده است، اظهار داشت: اگر حق مخابرات داده شود، تمام مشکلات حل شده و پرداختی پرسنل شاغل و بازنشسته با احقاق حق مخابرات در بخش تعرفه ها امکان پذیر است.

هماهنگی هرچه بیشتر میان معاونت تجاری و معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با مخابرات منطقه تهران، بهبود و ارتقای سامانه های مورد استفاده و پیاده سازی تجهیزات سخت افزاری و بازمهندسی سایر سامانه ها از دیگر مباحث مطرح شده توسط مهندس سلطانی در این نشست بود.

شایان ذکر است مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران نیز با ارایه گزارشی به تشریح آخرین اقدامات انجام شده و برنامه های در دستور کار مخابرات منطقه تهران پرداخت و ضمن طرح موانع و چالش های پیش رو، راهکارهای پیشنهادی لازم را ارایه داد.

 

اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید