معاون امور اقتصادی بازرسی کل کشور ؛

سازمان بازرسی کل کشور از تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت می کند

سازمان بازرسی کل کشور از تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت می کند
کدخبر : 51825

مصطفی علی اصغر پور معاون نظارت و امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت : حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در کشور از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است و ما از تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت خواهیم کرد .

وی افزود :در دوره جدید ریاست سازمان ،رویکرد حمایت و دستگیری از برون رفت از مشکلات اقتصادی است.در ادامه حضور و بازدید، معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار وبا مدیران عامل شرکت های دانش بنیان مستقر در این منطقه گفتگو کرد.در این جلسه موضوعات و مشکلات تولیدکنندگان با معاون امور اقتصادی بازرسی کل کشور مطرح شد.

اصغر پور ضمن شنیدن موضوعات و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد قطعا نسبت به موضوعات تولید و مشکلات آن در کشور حساسیت وجود دارد و با جدیت نسبت به حل و برطرف کردن آنها حمایت و پیگیری خواهیم کرد .

وی ادامه داد :سازمان بازرسی به دنبال مچ گیری نیست بلکه هدف ما برطرف کردن موانع و جلوگیری فساد است و همچنین ایجاد فضای مناسب و بالابردن کیفیت و ایجاد رقابت سالم با هدف بالا بردن کیفیت محصولات در تولید داخل است.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: