در جلسه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با بانک های عامل تأکید شد؛

آماده باش شعب بانکی قشم با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات مالی

آماده باش شعب بانکی قشم با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات مالی
کدخبر : 51868

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با بانک های عامل جزیره بر لزوم آمادگی شعب بانکی به منظور تسهیل در دسترسی به خدمات مالی ساکنان و گردشگران تأکید کرد.

مختار گرشاسبی ضمن تقدیر از همکاری مدیران و روسای بانک ها و موسسات مالی مستقر در جزیره گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۲ و حضور گردشگران در جزیره، امیدواریم بانک ها با افزایش کشیک های کاری و تامین نقدینگی دستگاه های خودپرداز بانکی در ارائه خدمات به ساکنان و میهمانان نوروزی نهایت تلاش خود را به کار برند.

وی افزود: به روز رسانی و در دسترس بودن سامانه های آنلاین بانکی نیز می تواند از حجم مراجعات حضوری کاسته و به روند خدمات پولی و بانکی سرعت بیشتری ببخشد.

گرشاسبی در ادامه برشمردن بخشی از ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد قشم در حوزه تجارت، تولید، گردشگری و شیلات خواستار همکاری بیشتر بانک ها با سرمایه گذاران علاقمند و فعالان اقتصادی این منطقه شد.

در ادامه این جلسه، مدیران بانک های عامل به ارائه گزارشات، مشکلات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند و برای برگزاری جلسات مشترک با بانک ها و بیمه ها در سال جدید نیز برنامه ریزی صورت گرفت.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید