با برپایی جشن و راه‌اندازی کارناوال شادی صورت گرفت؛

آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری تهران با عنوان «بهار ایران»

آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری تهران با عنوان «بهار ایران»
کدخبر : 51940

جشن فعالیت‌های نوروزی شهرداری تهران با عنوان «بهار ایران» با برپایی جشن و راه‌اندازی کارناوال شادی در سطح شهر از روز جمعه 26 اسفند، آغاز می‌شود.

امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: این کارناوال شادی با حضور گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی، نیرو‌ها و ادوات خدمات‌رسان شهرداری تهران در ایام نوروز، پلیس راهور، اورژانس، سازمان آتش‌نشانی و هلال احمر از خیابان فاطمی شروع به حرکت می‌کند و با عبور از خیابان حجاب، بلوار کشاورز و میدان ولیعصر به میدان هفت تیر می‌رسد.

وی گفت: این گروه‌ها پس از رسیدن به میدان هفت تیر برای شروع فعالیت‌ها و برنامه‌های نوروزی در نقاط مختلف شهر از جمله میادین اصلی، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس BRT پخش می‌شوند و پیام‌آور نوروز و شادی در سراسر شهر تهران خواهند بود.

سرپرست ستاد گردشگری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، اظهارداشت: این مراسم جشن با هدف ایجاد اطمینان خاطر، شورو نشاط و نشان دادن آمادگی شهرداری تهران برای پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی، انجام می‌شود.

قاسمی، یادآورشد: در این کارناوال شادی برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است که در این زمینه می‌توان به اجرای گروه‌های سرود، ورزش باستانی، شاهنامه‌خوانی، نوروزخوانی، نوروزخوانی ملل، موسیقی سنتی، نمایش خیابانی، دوچرخه‌سوارها، حضور عروسک‌های غول پیکر، عمو نوروز، ننه سرما، اقوام، هفت سین، ماشین‌های قدیمی و اتوبوس گردشگری، اشاره کرد.

وی تصریح‌کرد: ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به مناسبت نوروز 1402 ویژه‌برنامه‌های گسترده و متنوعی برای این ایام، تدارک دیده است که این فعالیت‌ها و برنامه‌ها با برپایی جشن فعالیت‌های نوروزی شهرداری تهران از ساعت 15 روز جمعه 26 اسفند، آغاز می‌شود.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید