سمات/

رکورد حضور الکترونیکی سهامداران در مجمع با دیما شکست

رکورد حضور الکترونیکی سهامداران در مجمع با دیما شکست
کدخبر : 52289

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با حضور ۵۸۵۵ سهامدار، بالاترین نرخ حضور سهامداران به روش الکترونیکی در سامانه دیما را به خود اختصاص داد.

روز گذشته در جلسه مجمع عمومی شرکت پدیده (گشان) نوبت دوم که با حضور ۵۸۵۵ سهامدار صاحب رای برگزار شد، یک رکورد تازه برای حضور سهامداران به روش الکترونیکی در سامانه «دیما» به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، آخرین رکورد حضور الکترونیکی سهامداران در مجمع با سامانه «دیما» مربوط به حضور ۲۸۰۰ سهامدار در مجمع شرکت کاغذ پارس در اسفندماه ۱۴۰۰ بود که این رکورد با در مجمع الکترونیکی روز گذشته شرکت صنعت گردشگری پدیده شاندیز شکسته شد.

درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک در یک نگاه

این گزارش می افزاید: درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما» به آدرس «https://dima.csdiran.ir»، جهت سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت‌های بورسی و ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیک مهیا شده و این سامانه با بهره گیری از فناوری های نوین، بدون محدودیت های جغرافیایی، امکان برگزاری در بستری امن را برای سهامداران فراهم کرده است.

 مزایای سامانه «دیما»

گفتنی است بهره گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی گیری الکترونیکی، امکان حضور نهادهای نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفت و گو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه دیما به شمار می‌رود.

 لازم به ذکر است: سهامداران برای حضور در مجمع الترونیک می بایست در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده باشند تا دسترسی آن ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید