منطقه ویژه اقتصادی پیام/

هیات دولت ایجاد گمرک تخصصی فاوا را در منطقه ویژه اقتصادی پیام تصویب کرد

هیات دولت ایجاد گمرک تخصصی فاوا را در منطقه ویژه اقتصادی پیام تصویب کرد
کدخبر : 52299

هیات دولت در جلسه ای که به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تشکیل شد، ایجاد گمرک تخصصی فاوا را در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تصویب کرد.

در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۱ تصویب شد.ایجاد گمرک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام یکی از مواردی است که در این آیین نامه به تصویب هیات وزیران رسیده است. بر این اساس وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد و دارایی ملزم به ایجاد گمرک تخصصی فاوا در پیام شدند که با ایجاد این گمرک زمینه صادرات محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناوری حوزه اطلاعات تسهیل می شود.

همچنین فراهم کردن امکان استقرار شرکت های زنجیره تولید و تامین گوشی تلفن همراه ساخت داخل در منطقه ویژه اقتصادی ویژه اقتصادی پیام از بندهای مهم دیگری بود که در جلسه هیات دولت به تصویب رسیده است.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید