پتروشیمی شهید تندگویان/

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲
کدخبر : 52303

مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

بهار فرح بخش فرا رسیده تا نوای امید بر رواق دل‌ها طنین انداز شود و همزمان با رستاخیز طبیعت، عشق‌ها وامید‌ها به نور ایمان قوت بگیرد وگام‌ها برای تحقق ایده‌ها و طرح‌های ماندگار استوارتر گردد. حال که بهار طبیعت با بهار قرآن همزمان گردیده، این اتفاق فرخنده را به فال نیک گرفته، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و آرزوی قبولی طاعات و عبادت شما عزیزان، امیدوارم تحول طبیعت همراه با تحول اخلاقی، روحی و اعتلای معنوی برای همه ما باشد. پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

همکاران گرامی در سالی که گذشت در کنار هم لحظات تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذاشتیم، اگر چه تحریم‌های ظالمانه دشمنان، محدودیت‌هایی را بوجود آورد، اما همت شما فرزندان غیور ایران عزیز در سنگر تولید، دستآورد‌های بی بدیلی را برای وطن عزیزمان به ارمغان آورد که از جمله آن‌ها می‌توان بومی سازی قطعات و تجهیزات شرکت، کسب رکورد‌های متعدد تولید، تنوع سبد محصولات و دریافت جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف ملی را نام برد.

اینجانب در آستانه نوروز باستانی که به فرموده مقام معظم رهبری نماد طراوت، نوآوری، جوانی، نشاط و مهربانی است، ضمن تقدیر از سعی و تلاش بی دریغتان، سال جدید را حضور شما و خانواده‌های محترمتان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از پیشگاه حضرت دوست، سعادت، سلامت و رستگاری شما را مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید