رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد:

تشدید بازرسی‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد

تشدید بازرسی‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد
کدخبر : 52471

رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت یک واحد صنفی بیرون‌بر به دلیل تخلفات صنفی به مدت 12 ساعت تعلیق شد.

سید نبی‌اله موسوی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای طرح نوروزی 1402(25 اسفند1401) تا نخستین روز بهار 126 مورد بازدید از اماکن صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بین مراکز اقامتی دائم و موقت 86 مورد، مراکز پذیرایی 23 مورد، مراکز تفریحی 7 مورد و صنوف 10 مورد بازدید شد.

رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: به دنبال این بازدیدها 50 مورد تذکر شفاهی و 53 مورد اخطار شفاهی صادر گردید.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین 7 کیلوگرم مواد غذایی ناسالم کشف و امحا شد و نظارت ها به صورت محسوس و نامحسوس برای ارزیابی کمی و کیفی روند خدمات‌رسانی به گردشگران ادامه دارد.

گفتنی است، جزیره قشم، نگین زیبای خلیج فارس مجموعه‌ای از سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و شنی و گلی را در خود جای داده است. برخورداری از مراکز تجاری گسترده با تنوع بسیار زیاد محصولات از دیگر ظرفیت‌های گردشگری قشم می باشد.

همچنین گستردگی آثار تاریخی،‌ فرهنگی و باستانی در کنار میراث ارزشمند زمین شناختی، ‌این جزیره را به تنها ژئوپارک ایران و منطقه خاورمیانه تبدیل کرده و در سفر به این جزیره خاطره‌انگیز با پهنه گسترده‌ای از زیبایی‌های بی‌انتها روبه‌رو خواهید شد که تجربه‌ای بسیار لذت ‌بخش را برایتان رقم می‌زند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: