قشم/

آموزش قوانین تورهای گردشگری برای 180 نفر از فعالان گردشگری جزیره قشم

آموزش قوانین تورهای گردشگری برای 180 نفر از فعالان گردشگری جزیره قشم
کدخبر : 52537

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم از برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تورهای گردشگری و آشنایی با قوانین مسئولیت مدنی در قبال گردشگران توسط مدیریت ژئوپارک جهانی قشم خبر داد.

حجت الاسلام محمد سعید آخوندی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی 180 تن از راهنمایان گردشگری، همیاران ژئوپارک، قایقداران و بومگردی های فعال در جزیره قشم حضور داشتند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی شرکت کنندگان با قوانین و مقررات تورهای گردشگری و آشنایی با قوانین مسئولیت مدنی در قبال گردشگران بود.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به آغاز تعطیلات سال جدید و حضور گردشگران نوروزی در نقاط مختلف جزیره، این کارگاه آموزشی در نقطه مختلف از جزیره قشم (شامل ویزیتور سنترهای تنگه چاهکوه و دره ستاره ها، مرکز آموزشی تماشاگه حرا، سالن آموزش موزه جهانی قشم و دهیاری روستای سهیلی) برگزار شد.

آخوندی در پایان گفت: ژئوپارک جهانی قشم هر ساله کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه ای برگزار می کند که با توجه به ایام تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در جزیره، این مدیریت اقدام به برگزاری دوره اخیر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید