شهردار منطقه 3 تهران:

سامانه مشاوره تلفنی گردشگری اقدامی بسیار مفید و موثر برای گردشگری تهران است

سامانه مشاوره تلفنی گردشگری اقدامی بسیار مفید و موثر برای گردشگری تهران است
کدخبر : 52589

شهردار منطقه 3 تهران اظهارداشت: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری ستادگردشگری شهرداری تهران ، اقدام جذاب و قابل توجه ای است که بسیار برای شهروندان و گردشگران مفید بوده و می‌تواند در حوزه گردشگری موثر باشد.

حمید جوانی، شهردار منطقه 3 تهران در جریان بازدید از این ستاد، گفت: امسال در ستاد گردشگری شهرداری تهران، شاهد اتفاقات خوبی بودیم که در سال‌های قبل به آن کمتر توجه می‌شد و موضوع های گردشگری متنوعی برای ایام نوروز 1402 درنظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال اطلاع‌رسانی‌های بسیار خوبی از طریق رسانه‌های جمعی، صدا وسیما و درسطح شهر صورت گرفته است. هرچقدر این اطلاع‌رسانی‌ها در حوزه گردشگری بیشتر شود، حضور و استفاده شهروندان و میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری، بیشتر خواهد شد.

شهردار منطقه 3 تهران با ابراز امیدواری برای تداوم روند فعالیت‌های ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اظهارداشت: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری، اقدام جذاب و قابل توجه ای است که بسیار برای شهروندان و گردشگران مفید بوده و می‌تواند در حوزه گردشگری موثر باشد.

جوانی با بیان این که ما در شهرداری تهران تلاش داریم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اوقات خوبی را برای شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم، تصریح‌کرد: تاکنون برنامه‌های بسیارخوبی در این ایام برگزار شده و مورد استقبال شهروندان و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که بوستان ملت در منطقه 3 یکی از نقاط مرکزی حوزه گردشگری شهرداری تهران است، گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این بوستان با همکاری بخش‌های مختلف شهرداری تهران مجموعه کاملی از فضاهای گردشگری ازجمله غرفه‌های صنایع دستی و خوراکی، برنامه‎ها و مسابقات ورزشی، تفریحی، برنامه‎های ویژه کودکان و نوجوان، جشن اقوام و جشنواره «نور و نورپردازی» را فراهم کرده‌ایم که هم دارای بعد تفریحی و همچنین بعد معنوی برای شهروندان است.

جوانی افزود: این برنامه که تاکنون برای شهروندان بسیار جذاب و جدید بوده است، هر روز از اذان مغرب تا پاسی از بامداد در بوستان ملت برپا خواهد بود و تا 17 فروردین ادامه دارد.

شهردار منطقه 3 تهران، تاکیدکرد: موزه های در سطح منطقه نیز در ایام نوروز 1402 آماده پذیرایی از شهروندان و میهمانان نوروزی است.

روابط عمومی ستادگردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید