همراه اول/

ابتکار ارزشمند همراه اول در ترویج زندگی دیجیتال به بهانه ماه رمضان

ابتکار ارزشمند همراه اول در ترویج زندگی دیجیتال به بهانه ماه رمضان
کدخبر : 52620

همزمان با آغاز سال نو، اپراتورهای ارتباطی کشور، اقدام به ارایه انواع بسته‌های عیدانه در قالب تخفیف‌ها و تسهیلات مختلف برای استفاده از خدمات پراستفاده و مورد نیاز مشترکان خود می‌کنند.

امسال نیز دو اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول و ایرانسل بسته‌های متنوعی عرضه کردند.

در همین راستا و به سیاق سال‌های قبل، همراه اول و ایرانسل اقدام به طراحی و معرفی تخفیف‌ها و عیدی‌های رایج خود در بخش‌های خدمات ارتباطی شامل، پیامک، مکالمه و اینترنت کردند که با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، این بسته‌ها از ابتدای نوروز تا عید سعید فطر نیز قابل فعال‌سازی و استفاده است و جزییات کامل آن نیز از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت هر دو اپراتور قابل دسترسی است.

برای مثال ایرانسل برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود، بسته اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت در نظر گرفته است و بسته‌های اینترنت ایرانسل که با تخفیف به مشترکان ارائه می‌شود، در فاصله ۲۹ اسفند تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و همچنین با شماره گیری کد دستوری #۱۴۰۲*، در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف ۱۰ گیگابایت، برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری و استفاده است.

اما همراه اول در سال جاری دست به ابتکار ویژه و قابل توجهی زده است. به این ترتیب که هدایای بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران و خاورمیانه، شامل دو بخش کاملا مجزا است و علاوه بر تخفیف‌ها و هدایای رایج در بخش «بسته و اعتبار»، شامل طیف جدیدی از هدایای مرتبط با ترویج فرهنگ و زندگی دیجیتال است.

در همین راستا همراه اول، عنوان بسته و گروه جدید هدایای عیدانه خود را «خدمات زندگی دیجیتال» گذاشته که مختص استفاده از کسب و کارهای دیجیتال است.

این هدیه که صرفا از طریق اپلیکیشن همراه من برای مشترکان قابل استفاده است، از طریق گردونه مجزای «خدمات زندگی دیجیتال» و با انتخاب مشترک، شروع به چرخیدن کرده و در نهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» نیز شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا و فلای تودی می‌شود.

این اقدام همراه اول اما از جهات مختلفی قابل توجه است.

نخست آنکه طیف جدیدی از هدایا و حق انتخاب را برای همراه اولی‌ها ایجاد می‌کند تا بر اساس نیاز و علاقه خود، بتوانند از فرصت‌های جدید و متنوعی استفاده کنند.

دوم آنکه این ابتکار همراه اول با توجه به در اختیار داشتن بیشترین مشترک در کشور و ضریب نفوذ بسیار بالایی که این اپراتور به واسطه شبکه گسترده، خدمات متنوع و مشتری‌مداری در سال‌های قبل به دست آورده است، به نوعی یک اقدام فرهنگی گسترده در گسترش کاربری و سبک زندگی دیجیتال نیز به شمار می‌رود.

و نکته سوم آنکه اقدامات مناسبتی و مشارکتی همراه اول با توجه به در اختیار داشتن بالغ بر 77میلیون مشترک، زمینه‌ساز یک جهش و آشنایی میلیون‌ها کاربر با خدمات ارایه شده از سوی کسب و کارهای حوزه دیجیتال در کشور محسوب شده و حمایتی عملیاتی از شاغلان، کالاها و خدمات عرضه شده بر این بسترها به شمار می‌رود.

اقدامی که با توجه به شرایط اقتصاد دیجیتال در سال گذشته و بار مالی آن برای این اپراتور، انتخاب و ابتکاری هوشمندانه و ارزشمند از سوی همراه اول به عنوان یک شرکت بزرگ و توانمند، برای حمایت از دیگر فعالان خرد و متوسط در حوزه کسب و کارهای دیجیتال محسوب می‌شود که می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر اپراتورها و شرکت‌های بزرگ تلقی شود.

به عبارت دیگر دایره هدایا و عیدی همراه اول در سال 1402، گسترش یافت و علاوه بر میلیون‌ها مشترک و خدمات این اپراتور، شامل ده‌ها هزار شاغل، تولیدکننده، کالاها و خدمات عرضه شده از سوی فعالان و بسترهای ارایه‌دهنده خدمات زندگی دیجیتال نیز شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید