مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبرداد:

تداوم همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری در سال جدید

تداوم همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری در سال جدید
کدخبر : 52654

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تداوم همکاری با ستاد گردشگری شهرداری تهران و در اختیارگذاشتن ظرفیت‌های این شرکت برای گردشگری تهران، پس از ایام نوروز و در طول سال، خبر داد.

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در جریان بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر نیز  در ایام نوروز و براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته، خدمات جابجایی رایگان شهروندان به مقاصد گردشگری در دو نوبت قبل و بعد از افطار، انجام می‌شود.

وی افزود: این خدمات جابجایی که توسط اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صورت می‌گیرد در پیش از افطار به تور ری گردی و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه اختصاص دارد. بعد از زمان افطار نیز اتوبوس‌ها آماده جابجایی شهروندان به مقاصد گردشگری از جمله برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس‌آباد و میدان آزادی هستند.

علیزاده اظهارداشت: در بوستان‌هایی که جشن‌های نوروزی برپا است نیز با بهره‌گیری از ظرفیت خطوط BRT خدمات ویژه‌تری برای جابجایی راحت‌تر شهروندان به این بوستان‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران،یادآورشد: موزه اتوبوس‌های قدیمی نیز در ایام نوروز در کنار برج میلاد تهران، برپا است و شهروندان در این ایام هر روز می‌توانند از این موزه بازدید کنند و از برنامه‌های درحال برگزاری و غرفه‌های فرهنگی در این محل، بهره ببرند.

وی تاکیدکرد: خدمات‌رسانی و تعامل و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ستادگردشگری شهرداری تهران به ایام نوروز محدود نخواهد شد و این همکاری در طول سال به ویژه ایام بهار و تابستان ادامه پیدا خواهد کرد.

علیزاده فعالیت های ستادگردشگری تهران را در افزایش شادابی شهروندان بسیار مهم و موثر دانست و افزود: تقویت ستادگردشگری شهرداری تهران که این روزها به نحوی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی است، می‌تواند کمک ویژه‌ای به شناسایی و معرفی بهتر و هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری تهران کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اظهارداشت: در حوزه گردشگری درسال‌های گذشته سردرگمی برای شهروندان و میهمانان نوروزی وجود داشت که امسال با راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری 137 این سردرگمی رفع شده است. سامانه مشاوره تلفنی گردشگری بهترین خدمت‌رسانی در حوزه گردشگری است که روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری را برای گردشگران، آسان می‌کند.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید