رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی مطرح کرد:

افطار تا سحر قشم، پرشور و نوروزی

افطار تا سحر قشم، پرشور و نوروزی
کدخبر : 52656

رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی از برگزاری برنامه های ویژه نوروز و ماه رمضان از افطار تا سحر در جزیره به منظور پذیرایی شایسته از گردشگران خبر داد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی با اعلام این مطلب اظهار کرد:  با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز سعی کرده ایم تا برنامه ریزی مطلوب، گردشگران از حضور در جزیره قشم همزمان با بهار بندگی بهره کافی را ببرند.

رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی ادامه داد: به همین منظور تمامی مجتمع های تجاری و بازارهای قشم از افطار تا سحرگاه باز هستند تا گردشگران با خیالی آسوده و فراغ بال به گردش بپردازند.

وی همچنین اظهار داشت: بازارچه های صنایع دستی، غرفه های ارائه خدمات، کشتی های تفریحی، بنادر و فرودگاه قشم نیز شب ها به صورت مستمر در حال ارائه خدمات هستند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: علاوه براینها ویژه برنامه های مذهبی مخصوص ایام ماه مبارک رمضان در مساجد قشم برپاست و گردشگران و قشموندان می توانند علاوه بر تفریح در جزیره قشم از این برنامه ها نیز بهره ببرند.

رییس کمیته فرهنگی و اماکن تفریحی یادآور شد: تلاش داریمم تا برنامه های فرهنگی و هنری همچون کنسرت و جشنواره های هنری و فرهنگی را شب ها برگزار کنیم تا روزه داران، به راحتی از این برنامه ها استفاده کنند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: