رئیس ستاد اجرای خدمات سفر قشم:

افزون بر 110 هزار خودرو وارد جزیره شد

افزون بر 110 هزار خودرو وارد جزیره شد
کدخبر : 52710

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: طی 12 روز گذشته افزون بر 110 هزار دستگاه انواع خورو سواری و عمومی وارد این جزیره شد.

افشار فتح الهی روز سه شنبه با بیان این مطلب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال (25 اسفند 1401) تا پایان وقت هفتمین روز فروردین 1402، تعداد 110 هزار و 937 دستگاه انواع خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

وی ادامه داد: این تعداد خودرو توسط 35 دستگاه لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) از اسکله پل در بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده اند.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با وجود صف های طولانی خودرو در اسکله پل برای ورود به قشم، خوشبختانه با اقدامات پیش بینی شده از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ماه های قبل از آغاز تعطیلات نوروزی، شاهد رضایت حداکثری گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا در جنوب کشور هستیم.

وی با تاکید بر ورود 674 هزار و 334 گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی به منطقه آزاد قشم طی مدت 12 روز گذشته، افزود: بیشترین گردشگران از مبدا ورودی اسکله پل بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده اند.

به گفته فتح الهی، جایگاه ورود گردشگران جزیره قشم از مسیر اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم که با شناورهای مسافری انجام می شود در رتبه دوم قرار دارد و در نهایت بخشی از میهمانان جزیره هم از مسیر فرودگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد وارد این جزیره گردشگر پذیر می شوند.

شایان ذکر است؛ جزیره زیبای قشم با داشتن ظرفیت های منحصر بفرد گردشگری، در طول سال و به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی، میزبان انبوه گردشگرانی است که از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای جهان به این جزیره زیبا در جنوب ایران سفر می کنند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید