رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

روزانه 300 تن از شهرهای قشم و درگهان جمع آوری می شود

روزانه 300 تن از شهرهای قشم و درگهان جمع آوری می شود
کدخبر : 52756

رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: روزانه 300 تن زباله در تعطیلات نوروزی از 2 شهر قشم و درگهان جمع آوری می شود.

شریف شریفی نژاد با اعلام این خبر افزود: روزانه حدود ۱۶۰ تن زباله در سطح شهر قشم بوسیله ۱۵ دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه و ۹ دستگاه خودروی کامیونت پیکاپ از جمع آوری و حمل می گردد.

وی ادامه داد: در سایر ایام سال معمولا روزانه حدود ۴۵ تن زباله در شهر قشم تولید می شود که عملیات حمل آن بوسیله ۱۰ دستگاه پرس و ۴ دستگاه پیکاپ انجام می شود.

رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: حجم زباله شهر درگهان و حوزه استحفاظی آن نیز در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1402 حدود ۱۴۰ تن است که بوسیله ۱۰ دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه و ۹ دستگاه خودروی کامیونت پیکاپ جمع آوری می شوند.

شریفی نژاد بیان کرد: در حالت عادی و روزهای معمولی روزانه حدود ۲۵ تن زباله از این منطقه بوسیله ۴ دستگاه پرس و ۶ دستگاه پیکاپ جمع آوری می گردد.

گفتنی است، ۵۸۰ پاکبان و ۳۸۰ سبزبان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در شهرهای قشم، درگهان، بنادر لافت و پهل، سواحل و معابر برون شهری و سایت های گردشگری خدمات ارائه می کنند.

همچنین ۲۴ دستگاه شیفت پرس، ۲۰ دستگاه پیکاپ، ۹ دستگاه تانکر آبرسانی و ۳ دستگاه تانکر تخلیه سپتیک به صورت شبانه روزی فعال است تا خللی در روند نظافت و پاکیزگی جزیره قشم ایجاد نشود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: