معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

مجموعه های فرهنگی و گردشگری سازمان فرهنگی و هنری در ایام نوروز باز هستند

مجموعه های فرهنگی و گردشگری سازمان فرهنگی و هنری در ایام نوروز باز هستند
کدخبر : 52870

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعال بودن و آمادگی مجموعه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری این سازمان در ایام نوروز خبر داد.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جریان بازدید از ستادگردشگری، اظهارداشت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 14 در دریاچه شهدای خلیج فارس، برنامه‎های متنوع و ویژه‌ای برای شهروندان و میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است که در این مورد می‌توان به برپایی غرفه‌های فرهنگی و ارائه محصولات و جشن اقوام، اشاره کرد.

وی افزود: این ویژه برنامه‎ها در باغ کتاب تهران نیز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 14 با محوریت بازی و سرگرمی برای خانواده‌ها و کودکان اجرا می‌شود و بعد از افطار نیز با اجرای برنامه‎‌هایی برای بزرگسالان ادامه پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تصریح‌کرد: تمام پردیس های سینمایی و پردیس‌های تئاتر این سازمان در ایام نوروز باز بوده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است. همچنین موزه‌ها و باغ‌موزه‎‌ها به همراه کتابخانه‌های سازمان در این ایام باز هستند. به دلیل نیاز و استقبال شهروندان، ساعت فعالیت تعدادی از این کتابخانه ها تا سحر درنظرگرفته شده است.

خونویی، یادآورشد: فرهنگسراهای بزرگ تهران از جمله فرهنگسراهای اشراق، ولاء، بهمن، خاوران و فرهنگسراهایی که در مسیر مسافران نوروزی شهر تهران قرار دارند، برنامه های ویژه ای در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اجرا می کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز مثبت و موثر ارزیابی کرد و اظهارداشت: امسال برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد در معرفی و اطلاع‌رسانی جاذبه‎های گردشگری به صورت متمرکز بود و این امر اتفاق خوبی برای بهبود گردشگری تهران است.

وی افزود: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری 137 نیز اقدام بسیارخوبی است و شهروندان و مسافران نوروزی با گرفتن فقط یک شماره از خدمات یکپارچه شهرداری تهران در ایام نوروز، آگاهی پیدا می‌کنند.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: