صبح امروز صورت گرفت؛

تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والا مقام ذوب آهن اصفهان

تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والا مقام ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 52966

مراسم غبار روبی و گلباران و تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والا مقام ذوب آهن اصفهان دوشنبه ۱۴ فروردین ماه سال جاری با حضور آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان، طی سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه شهدا در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی گفت: در قرآن کریم آمده است که نه تنها صفت مرده را به شهدا نمی گوییم بلکه تصور مرده بودن آن ها را هم در ذهن خود جای نمی دهیم. چرا که آن ها همیشه زنده هستند و در پیشگاه خدای بزرگ روزی می خورند و شاهد اعمال ما هستند.

وی حلول سال نو و ماه مبارک رمضان را به تمامی همکاران و حاضران مراسم تبریک گفت و یادآور شد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با همت و تلاش مجدانه  مدیریت و کارکنان شرکت در سال جاری موفقیت های لازم را به دست آوریم.

سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تند گویان ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم ضمن تبریک حلول سال نو و ماه مبارک رمضان و ادای احترام به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و ذوب آهن اصفهان  گفت: امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون فداکاری و شهادت تمامی شهدا و ایثارگران است.  

وی افزود، ما نیز در این روز و در این برنامه آمده ایم تا با تمامی آن عزیزان عهد و پیمانی دوباره بسته و ضمن گرامیداشت نام و یاد آن ها، آمادگی خود را  جهت پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشد کار و تولید در سال پیش رو اعلام نماییم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تند گویان ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری نمود که  معنویت و خیر و برکت این مراسم تا پایان سال همکاران ذوب آهنی را در بر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید