رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی عنوان کرد؛

گامی موثر در راستای اطلاع رسانی الکترونیکی و تبلیغات محیطی در ایام نوروز

گامی موثر در راستای اطلاع رسانی الکترونیکی و تبلیغات محیطی در ایام نوروز
کدخبر : 52995

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی، اطلاع رسانی الکترونیکی و تبلیغات محیطی در راستای آگاهی بخشی به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش را گامی موثر در عرصه اطلاع رسانی موفق عنوان کرد.

امیر ترکاشوند از طراحی و ارائه 50 هزار عدد تراکت "کیوآر کد" و تهیه 17 کتابچه نوروزی در این ایام خبر داد و گفت: این کتابچه ها دارای محتواهایی از جزیره کیش؛ شامل "جاذبه های گردشگری، بومگردی، مراکز اقامتی و پذیرایی، تلفن های ضروری، مقررات راهنمایی و رانندگی، خدمات درمانی و مراکز پزشکی، مقررات محیط زیستی، حمل و نقل عمومی، اجاره و تعمیرات خودرو، تفریحات دریایی و ورزشی است.

به گفته ترکاشوند در طول ایام نوروز و با ورود مسافران از اقصی نقاط کشور شاهد استقبال گسترده مهمانان نوروزی از توزیع تراکت "کیوآرکد" در سطح جزیره کیش بودیم که این امر مهم اقدامی موثر در راستای اطلاع رسانی به گردشگران محسوب می شود.

ترکاشوند در رابطه با برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، توصیه های سفر به کیش، معرفی بازارها و مراکز خدماتی و مقررات مربوط به نحوه موتور سواری در کیش اشاره کرد و افزود: تعداد بیش از 50 هزار عدد تراکت "کیوآرکد" به همراه سامانه 124 در بندرگاه، فرودگاه و کیوسک های از من بپرس توزیع و اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان این که 3 هزار متر تبلیغات محیطی ویژه نوروز در سطح جزیره کیش انجام شده است، اظهار داشت: این تبلیغات در قالب نصب بنر، بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی در مبادی ورودی و خروجی جزیره در راستای اطلاع رسانی به مسافران و گردشگرن نوروزی پیش بینی شده بود.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی،اظهار داشت: در حوزه های پلیس راهور، سامانه پاسخگویی به شکایات (124)، تبریک سال نو ( بیلبورد ورودی فرودگاه، سطح شهر و ...)،  شعار سال (بیلبورد، پرتابل، استند و ورودی سازمان)، هشدار هواشناسی، نمایشگاه بهارانه، مهمانی لاله ها به مناسبت پنجشنبه آخر سال و جشن تحویل سال در اسکله تفریحی و مسجد امام حسن مجتبی(ع) کیش از جمله اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی در این ایام بود.

امیر ترکاشوند، افزود: در راستای ارتقاء و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تبلیغات محیطی گسترده ای با نصب بیلبورد، پرتابل، قاصدکی، استندهای ویژه ادارات و نهادها و همچنین تهیه، تدوین و صفحه آرایی گزارش اقدامات منطقه آزاد کیش در حوزه عفاف و حجاب آماده و ارائه شده است.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی در راستای هشدارهای نیروی انتظامی، فلش های جهت نما در سطح شهر (ستاد نوروزی، نمایشگاه بهارانه) را از دیگر اقدامات این کمیته برشمرد.

وی، گفت: این کمیته در راستای اطلاع رسانی هرچه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی اقدام به استقرار 4 کیوسک "از من بپرس" در ساحل مرجان، ورودی های هایپرمارکت، بندرگاه خودرویی، ترمینال ورودی فرودگاه بین المللی کیش (کانتر) اقدام کرده است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی، افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این کمیته می توان به طراحی و چاپ 30 هزار عدد تراکت نوروزی راهور و طراحی و چاپ 10 هزار عدد بروشور نوروزی مقررات موتورسواری در کیش و توزیع در مبادی ورودی و سطح شهر اشاره کرد.

امیر ترکاشوند در ادامه سخنان خود، گفت: تعداد 44 خبر و گزارش مکتوب در حوزه های مختلف تهیه و پس از نمایه سازی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به انعکاس خبرهای تولیدی در رسانه های محلی، سراسری و فضای مجازی اقدام شده است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با تاکید بر تعامل و همکاری این کمیته با رسانه های محلی در خصوص چاپ ویژه نامه های نوروزی "تک شماره" گفت: آوای کیش، اقتصاد کیش، اخبار کیش، بشارت کیش نسبت به چاپ ویژه نامه در این ایام  اقدام کردند و ویژه نامه مهربانوی کیش نیز به صورت الکترونیکی انتشار یافته که در راستای اطلاع رسانی به عموم گردشگران نقش محوری در عرصه رسانه محلی ایفا کردند.

ترکاشوند یکی از مولفه های تاثیر گذار در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه مهمانان نوروزی را تهیه گزارش های میدانی، پوشش خبری نشست های متعدد و رویدادهایی که در سطح جزیره برگزار می شود عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه در ایام نوروز گزارش های مکتوب و تصویری به موقع انتشار یافته و از ضریب تاثیر گذاری بالایی میان گردشگران نوروزی برخوردار بوده است.   

وی در تکمیل سخنان خود افزود: تهیه و بارگذاری 37 مورد گزارش تصویری در وب سایت سازمان و تهیه 10 مورد کلیپ در حوزه اطلاع رسانی از اقدامات موثر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 می باشد.

امیر ترکاشوند، خاطر نشان کرد: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در راستای اطلاع رسانی به موقع از عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش نسبت به برگزاری نشست های خبری با حضور روسای چند گانه ستاد نوروزی اقدام کرده است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، حضور روسای کمیته های چند گانه ستاد در برنامه زنده تلویزیونی صبحگاهی کیشانه، برنامه تلویزیونی بازتاب و برنامه رادیویی از صدا و سیمای مرکز کیش را از دیگر اقدامات مهم این کمیته معرفی کرد.

ترکاشوند در تکمیل سخنان خود یاد آور شد: برنامه زمان بندی گفتگوی روسای کمیته های 13 گانه ستاد نوروزی در برنامه کیشانه صدا و سیمای مرکز کیش آگاهی بخشی به عموم ساکنان جزیره و گردشگران در خصوص ارائه برنامه ها و اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی بود.

وی تصریح کرد: انتشار اطلاعات در فضای مجازی اعم از هشدارها، تیزرهای تبلیغاتی، پیام های نوروزی و ... از دیگر اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی می باشد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش، رصد لحظه ای فضای مجازی و شناسایی درخواست های مردمی و ... را از وظایف خطیر این کمیته برشمرد و اظهار داشت: تعداد 4 مورد بررسی و صدور مجوز تصویربرداری متقاضیان برای ساخت کلیپ، پوشش گسترده اخبار و اطلاع رسانی با استفاده از توان رسانه های ملی و سایر ظرفیت های فضای مجازی و پوشش رویداد ها و بازدیدهای جاری در جزیره نیز از جمله فعالیت های مهمی محسوب می شود که توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در این ایام انجام شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید