دکتر محمود زاده :

مدیریت نیروی انسانی و کنترل درآمد و هزینه از جمله مزیت های خودگردانی استان ها است

مدیریت نیروی انسانی و کنترل درآمد و هزینه از جمله مزیت های خودگردانی استان ها است
کدخبر : 52998

رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیر جدید مخابرات منطقه زنجان با تاکید بر اینکه مدیریت نیروی انسانی و کنترل درآمد و هزینه از جمله مزیت های خودگردانی استان ها است . گفت : طرح خود گردانی مخابرات استان ها از مهمترین برنامه های است با جدیت دنبال واجرایی خواهد شد.

دکتر محمودزاده در این دیدار با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت : خوشبختانه عملکرد مخابرات استان در یک سال گذشته ارتقاء داشته و این بهبود عملکرد حاصل عزم جدی و پشتکار مجموعه مدیریتی استان بوده است .

وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته ، اولویت های کاری که استانها باید به دنبال اجرای آن باشند را تاکید کرد و گفت : آنچه مسلم است در کنار ارائه خدمات مطلوب مخابراتی ، جلب رضایت روز افزون مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پس از فروش با بهترین سطح مشتری مداری از دیگر وظایف و مسئولیت های خطیر در شرکت مخابرات ایران است که همه مدیران بیشتر از هر زمان دیگر، با دقت و جدیت نسبت به آن اهتمام ورزند.

دکتر محمودزاده با اشاره به اینکه در توسعه دیتا با نگاه ویژه به طرح نهضت جهادی فیبر اقدامات مطلوب صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۰۰ هزار پورت آماده شد که همه آن از منابع داخلی و بهینه سازی امکانات شرکت در حوزه سیم مسی تبدیل به فیبر نوری بوده است اظهارداشت : در قالب طرح نجما و توسعه فیبر نوری کابل های مسی به صورت زیربنایی با فیبر نوری جایگزین می شود و منابع غیر مولد مستقیم که در عین حال ارزشمند است به توسعه و استفاده و حداکثر کارایی در حوزه شبکه رسیده است . بر این اساس منابع از درون شرکت تامین و در طرح نجما استفاده خواهد شد.

وی ارائه خدمات به شرکت های همراه اول و ایرانسل و استفاده از ظرفیت های متقابل ، به ویژه فراهم آوردن شرایط لازم برای همکاری بیشتر با شرکت ایرانسل همانند شرکت همراه اول ، جزو اولویت های کاری مخابرات ایران می باشد و استانها هم در این راستا با هماهنگی شرکت مخابرات ایران ، می توانند نسبت به انعقاد قرارداد با ایرانسل در حوزه نگهداری و توسعه اقدام نمایند.

رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود : نشتی درآمد در مخابرات استانها وجود دارد که بایستی کنترل واصلاح شود برای جلوگیری از آن تاکیدات لازم به حوزه های مربوطه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان هایی که در دنیا خدمات می دهند اختیارات را توزیع می کنند افزود :توزیع اختیارات موجب پاسخ گوئی سریع به مشتری و جلب رضایت می گردد که نتیجه آن افزایش درآمد برای شرکت خواهد بود.

در پایان این دیدار ، مهندس حبیب ا… شبستانی ، مدیر مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از حضور رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران در استان زنجان اظهار داشت : در یک سال گذشته تیم اجرایی مخابرات منطقه زنجان با اتحاد و همدلی در راستای اجرای برنامه های شرکت مخابرات ایران فعالیت کرده اند و در سال ۱۴۰۲ نیز اقدامات موثر برای بهبود عملکرد استان با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت .

مدیر مخابرات منطقه زنجان در ادامه به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در مخابرات منطقه زنجان پرداخت .

 

روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید