بانک صادرات ایران/

بانک صادرات ایران، رتبه نخست اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها را کسب کرد

بانک صادرات ایران، رتبه نخست اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها را کسب کرد
کدخبر : 53034

​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.

این بانک در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به نام «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» بود، با پرداخت بیش از ١٤ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، رتبه نخست را از آن خود کرد.

علی وحدت، رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران، از عملکرد و تلاش مدیران و کارکنان این بانک در کسب رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: «...بی‌تردید حمایت‌های بانک صادرات ایران الهام‌بخش و سرمشقی برای سایر فعالان نظام تأمین مالی نوآوری در کشور است. عملکرد درخشان آن بانک محترم در سال مزین به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مصداقی روشن از این موضوع است.

لذا بدین‌وسیله اعلام می‌شود که بانک صادرات ایران در سال ١٤٠١ در چارچوب تفاهم‌نامه فی‌مابین و اهرمی‌سازی منابع صندوق نوآوری و شکوفایی، حائز رتبه اول در ارایه تسهیلات و رتبه دوم در ارایه ضمانت‌نامه به شرکت‌های دانش‌بنیان شده است. از همت والا و تلاش ارزنده مدیران و کارشناسان آن بانک محترم، خصوصا همکاران مستقر در دفتر حمایت از نوآوری بانک که با اولویت‌بخشی به تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان پیشقدم بوده‌اند، قدردانی می‌شود.»

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، همواره در صدر اولویت‌های بانک صادرات ایران بوده و در سال جاری نیز یکی از راهبردهای اصلی بانک صادرات ایران هدایت منابع به سمت این شرکت‌ها و نقش‌آفرینی در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه است.

بانک صادرات ایران در سال ١٤٠١ با پرداخت ١١٩ فقره تسهیلات به ارزش ١٤هزار و ٢٣٢ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان، سهم برجسته‌ای در حمایت از این شرکت‌ها و تبدیل دانش به فناوری و ایجاد ارزش افزوده و همچنین بسترسازی حضور این شرکت‌ها در عرصه تولید داخلی و صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته است.

بانک صادرات ایران از ابتدای سال ٩٨ تاکنون با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی، ٢٥٢ فقره تسهیلات به ارزش نزدیک به ٢٧ هزار میلیارد ریال و ٤٥٨ فقره ضمانت‌نامه به ارزش بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کرده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید