منطقه آزاد ماکو/

رشد قابل توجه انعکاس رویدادهای نوروزی منطقه آزاد ماکو در رسانه های ملی و شبکه های مجازی

رشد قابل توجه انعکاس رویدادهای نوروزی منطقه آزاد ماکو در رسانه های ملی و شبکه های مجازی
کدخبر : 53051

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو از رشد قابل توجه انعکاس رویدادهای نوروزی ،و اخبار ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو در رسانه های ملی و شبکه های مجازی و تبلیغات و فضاسازی های محیطی رویدادهای نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

غلامرضا مشایخی با اشاره به اقدام جهادی و شبانه روزی همکاران روابط عمومی و فعالان عرصه خبر منطقه با رویکرد جهاد تبیین گفت: در ایام نوروز امسال تعداد ۵۸ خبر که ۱۸ خبر تولیدی و ۴۰ خبر پوششی بود در پایگاه خبری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو به آدرس makufz.ir با بازدید ۱۶ هزار نفر درج شد.

وی با بیان اینکه تعداد پوسترهای طراحی شده جهت اطلاع رسانی رویدادها و نشر اخبار مربوط به سفرهای نوروزی بیش از ۱۰۰ طرح بود اضافه کرد: ۳۲ قطعه تیزر تبلیغی و همچنین ویدئوی گزارشی از رویدادها و معرفی منطقه به عنوان مقصد گردشگری در رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاداجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو اضافه کرد:‌۴ گزارش ویدئویی از طریق صداوسیما برای شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت و سه برنامه تلویزیونی تحت عنوان یاز نفسی از شهرستان های ماکو شوط و پلدشت با هماهنگی روابط عمومی و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری تهیه و از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی بی نظیر رسانه ها وفعالین شبکه های مجازی در ایام نوروز در راستای معرفی منطقه اظهار داشت: بیش از یک میلیون بازدید از تولیدات چندرسانه ای نوروز ۱۴۰۲ در شبکه های اجتماعی محلی و استانی و نیز ۳۷۵ خبر مربوط به نوروز ۱۴۰۲ منطقه آزاد ماکو در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ملی،‌استانی و محلی بازنشر شد.

مشایخی با اشاره به آماده سازی و فضاسازی سطح منطقه در ایام نوروز گفت:‌ بیش از ۲۶۰۰ متر مربع بنر تبلیغاتی و بلیبورد در سطح منطقه در قالب تبریک نوروز، خوش آمدگویی به میهمانان، پیام های ترافیکی راهنمایی رانندگی ، شعار سال ، اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی و نوروزی،  پیام های فرهنگی،‌ ایستگاه راهنمای مسافر و .. چاپ و نصب شده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: ۵ هزار نسخه کتابچه و ۵ هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگر در ایستگاه های جمعیت هلال احمر در ایام نوروز توزیع شد و همچنین ۱۰۰۰ نسخه کتابچه راهنمای گردشگری به زبان های انگلیسی و سایر زبان ها در ورودی مرز بازرگان در میان گردشگران خارجی توزیع شده است.

وی از برگزاری دو نشست خبری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو قبل از آغاز رویدادهای نوروز خبرداد و افزود:‌در این نشست ها ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه،  در راستای معرفی منطقه آزاد ماکو به عنوان مقصد گردشگری هماهنگی صورت گرفت.

مشایخی از نصب و تعویض ۲۰۰ عدد پرچم ایران و سازمان از گیت ورودی تا پایانه صادراتی واقع در مرز بازرگان خبرداد و همچنین ۱۵۰ عدد لمپوست منقش به پرچم ایران و سازمان در شهر مرگنلر و مسیر جاده بازرگان – کشمش تپه نصب گردید.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: