دکتر محمودزاده در دیدارنوروزی:

کسب و کار مخابرات با خلاقیت و نوآوری منجر به تحقق رشد اقتصادی می شود

کسب و کار مخابرات با خلاقیت و نوآوری منجر به تحقق رشد اقتصادی می شود
کدخبر : 53054

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی با همکاران و کارکنان شرکت که به صورت حضوری و ویدیوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهارداشت: کسب و کار مخابرات با خلاقیت و نوآوری منجر به تحقق رشد اقتصادی می شود.

دکتر محمودزاده در این دیدار با بیان اینکه گشایش های ایجادشده در انتهای سال گدشته در حوزه سیاست عمومی، نوید وضعیت بهتری در حوزه اقتصادی است گفت: رشد بازارهای مختلف مانند بورس و مثبت شدن شاخص ها نیز نشانگر وضعیت مناسب تر است.

وی افزود: در شرکت مخابرات ایران در سال جاری ۲۲هزارمیلیاردتومان برنامه عملیاتی در نظرگرفته شده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در برنامه عملیاتی سال جاری، تامین درآمد از بخش های مختلف خدمات مخابراتی در نظرگرفته شده است، افزود: در کنار این موارد بحث مدیریت هزینه و توسعه را دنبال می کنیم.

دکتر محمودزاده با اشاره به اینکه در بخش هزینه، ضمن مدیریت هزینه، به دنبال ایجاد ارزش افزوده هستیم، گفت: پروژه های مختلفی با عنوان مگاپروژه داریم که وضعیت مارا در قبال استراتژی تعیین شده سامان می دهد.

وی افزود: این پنج مگا پروژه را امسال به طورکامل در بحث های نظری و عملیاتی آغاز می کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش اختیارات مناطق مخابراتی به عنوان یکی از نکات موردتاکید، از مجموعه استان ها خواست با مسئولیت پذیری بیشتری در طرح های مصوب هیات مدیره شرکت ورود و فعالیت کنند.

 

اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید