در دیدار نوروزی مدیرعامل با شعب تهران اعلام شد:

هدف‌گذاری پرتفوی 40 هزار میلیاردی، چشم‌انداز بیمه‌ دانا در سال 1402

هدف‌گذاری پرتفوی 40 هزار میلیاردی، چشم‌انداز بیمه‌ دانا در سال 1402
کدخبر : 53129

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به رشد چشم‌گیر این شرکت در سال گذشته، از رئوس اهداف و برنامه‌های جدید این شرکت برای کسب جایگاهی ممتاز در صنعت بیمه کشور طی سال 1402 خبر داد.

دکتر رضا جعفری در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت در محل ساختمان‌ سعدی، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک‌رمضان به تمامی کارکنان ستاد و صف، همچنین قدردانی از زحمات و تلاش‌های نمایندگان و شبکه فروش در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز آغازین فروردین‌ماه امسال موفق شدیم در شاخص فروش حدود هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که این موفقیت نشان از آن دارد که سال1402 سالی پرخیر و برکت برای بیمه دانا خواهد بود.

وی در این دیدار که اعضای هیئت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران ستادی و جمعی از کارکنان نیز حضور داشتند، با اشاره به عملکرد موفق این شرکت در سال گذشته که منجر به جذب حدود 21 هزار میلیارد تومان پرتفوی شد، افزود: کارکنان بیمه دانا با همدلی، هماهنگی، اعتماد به نفس و رعایت اصول مشتری‌‌مداری در طی سال جدید نیز همواره در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن، اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی را اجرایی کنند.

مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر اینکه بعد از ماه مبارک رمضان و در همایش سراسری مدیران شرکت، رئوس اهداف و برنامه‌های جدید شرکت اعلام خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌های سال گذشته شرکت و رشد چشمگیری که در شاخص فروش داشتیم، از تمامی کارکنان، به ویژه نمایندگان و شبکه محترم فروش انتظار داریم با افزایش تلاش‌های خود در سال 1402 و در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی اعضای محترم هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ستادی و فنی بتوانیم به پرتفوی 40 هزار میلیارد تومانی دست یابیم.

دکتر رضا جعفری، دوری از حاشیه، افزایش همدلی و تقویت ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را بخش مهمی از دلایل رشد و موفقیت بیمه دانا ذکر و تأکید کرد: در سال 1402 همه کارکنان ستاد و صف با دیدگاه کارمحوری و ریل‌گذاری مناسب در جهت تحقق اهداف عالی شرکت تلاش خواهند کرد تا این شرکت بزرگ بیمه‌ای به جایگاهی ممتاز در صنعت بیمه دست یابد.

گفتنی است، مدیرعامل بیمه دانا روز دوشنبه، 14 فروردین‌ماه همچنین از تمامی شعب تهران نیز بازدید و طی سخنانی، از نقش و تلاش بی‌شائبه کارکنان برای رشد و بالندگی بیمه‌دانا در طی سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

روابط‌عمومی بیمه ‌دانا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید