توسط مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران صورت گرفت؛

بازدید و سرکشی از واحدها بمنظور ارائه راهکار و برطرف کردن مشکلات و بهینه سازی امور

بازدید و سرکشی از واحدها بمنظور ارائه راهکار و برطرف کردن مشکلات و بهینه سازی امور
کدخبر : 53188

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در روزهای نخست سال ۱۴۰۲، با مسئولان واحدهای مختلف شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

مهندس کمال زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بمنظور بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکار، پیشنهاد و رفع معایب و مشکلات از واحدهای سیستم مطالعات راهبردی و امور خرید این مجموعه بازدید کردند و در خلال این بازدید با همکاران این واحدها جهت ارتقا کار به تبادل نظر پرداختند.

 محمد کمال‌زاده مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در دیدار با همکاران واحدهای مختلف، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، از عزم این شرکت برای تحقق رشد تولید در سال جدید خبر داد و گفت: در سال گذشته رکوردهای تولید متعددی در فولاد آلیاژی ایران به ثبت رسید، و اقدامات ارزشمندی در راستای افزایش تولید صورت گرفت که امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش تولیدات شرکت باشیم.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه امروز اقتصاد کشور به تولید صنایع بزرگی همچون فولاد آلیاژی ایران نیاز دارد، خاطر نشان کرد: بنابراین رکوردزنی‌های تولید و افتخارآفرینی‌های این صنعت بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران مبحث صادرات در سال جاری را از اولویت‌های برنامه‌ای این شرکت بیان کرد و افزود: در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۹۴ درصد، بعد از انجام تست موفقیت آمیز اولین قوس الکتریکی در دی ماه ۱۴۰۱، هم اکنون در حال استخراج اولین محصول از اولین ذوب بوده و بر طبق برنامه زمانبندی، در سال ۱۴۰۲ کارخانه یزد۱ با ظرفیت ۷۰۰ هزارتن تولید انواع فولاد در سال، وارد مرحله بهره برداری آزمایشی خواهد شد.

وی با اشاره به توان ظرفیت جذب بازارهای خارجی، کشورهای اسپانیا- ارمنستان-افغانستان- آلمان- امارات-  انگلستان- ایتالیا -بلغارستان-برزیل- پاکستان- پرتغال - ترکیه- ترکمنستان- چک- عراق- عمان - هند- قطر- کره و هلند را از کشورهای مقصد صادرات محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد.

گفتنی است که بازدید از تمام واحدهای شرکت فولاد آلیاژی ایران از برنامه‌های مدیر عامل شرکت در روزهای نخست سال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید