همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام شد؛

برگزاری آیین توزیع نمادین ۱۰۰۰ بسته معیشتی

برگزاری آیین توزیع نمادین ۱۰۰۰ بسته معیشتی
کدخبر : 53233

آیین توزیع نمادین ۱۰۰۰ بسته معیشتی و سفره افطار ایتام با همکاری شرکت فولاد مبارکه با عنوان «سفره همدلی» برگزار شد.

آیین توزیع نمادین ۱۰۰۰ بسته معیشتی و سفره افطار ایتام با عنوان «سفره همدلی» با حضور مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، امام جمعه شهرستان مبارکه و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

محمد جواد براتی مدیر روابط عمومی فولادمبارکه در این آئین با اشاره به تلاش‌های کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی و رفع فقر در جامعه گفت: کارکنان کمیته امداد در زمینه توانمندسازی و رفع فقر در جامعه اقدامات ارزشمندی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از همکاری‌های فولاد مبارکه با کمیته امداد، از تلاش‌های این نهاد مردمی تشکر کرد.

فولاد مبارکه پای کار حل مشکلات استان ایستاده است

سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و تبیین ارزش تقوا و نیکوکاری در جامعه، کمک به نیازمندان و انفاق را یکی از مظاهر احسان دانست و به لزوم کاهش میزان فقر در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های کمیته امداد برای افزایش دایره فعالیت‌های کمیته امداد گفت: توانمندسازی مستمندان باعث مستقل شدن مددجویان شده و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه این سیاست می‌تواند در کوچک شدن دایره فقر در جامعه مؤثر باشد.

امام جمعه شهرستان مبارکه در پایان سخنان خود اظهار کرد: فولاد مبارکه پای کار حل مشکلات استان و شهرستان با اقتدار ایستاده‌اند و امیدواریم خداوند متعال به این صنعت بزرگ که افتخار نظام است برکت مضاعف عنایت کند.

همکاری مؤثر فولاد مبارکه با کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی برنامه‌های متنوعی را در طول سال برای مددجویان خود دارد که بسیاری از این اقدامات در راستای توانمندسازی مددجویان و خانواده‌هایشان صورت می‌گیرد.

وی گفت: همکاری خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در استمرار این فعالیت‌ها بسیار مؤثر بوده و در همین راستا با حمایت این عزیزان، اقدامات خوبی در سال گذشته علاوه بر واریز مستمری برای مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تشریح بخشی از همکاری‌های این نهاد با فولاد مبارکه افزود: این شرکت بزرگ صنعتی در سال گذشته، با تأمین اعتبار لازم، در تکمیل ۱۰۰ واحد مسکونی کمیته امداد را یاری نموده که تأمین این اعتبار باعث هم‌افزایی مجموعه کمیته امداد کشور برای افزایش تعداد واحدهای مسکونی مورد نیاز برای مددجویان استان اصفهان شد. ۱۲ واحد از این منازل در شهرستان مبارکه آماده شد و همه این واحدها تا پایان سال گذشته به مددجویان تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فولاد مبارکه با اعطای ۲۰۰ سری لوازم ضروری منزل و ۵۰۰ سری جهیزیه، گامی مهم را در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان انجام داده است. این کمک‌ها به همراه واحدهای مسکونی تکمیل شده در استان در اسفندماه سال گذشته طی مراسمی به صورت همزمان در سراسر کشور با حضور رییس‌جمهور به صورت آنلاین و با حضور استاندار اصفهان به مددجویان تحویل داده شد.

مهدی علیزاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مبارکه نیز در ابتدای این مراسم، گزارشی از فعالیت‌های شهرستان را ارائه کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود از کمک‌های متنوع و مستمر فولاد مبارکه و کارکنان این شرکت به کمیته امداد شهرستان تشکر کرد.

در پایان این مراسم، از خیرین شهرستان مبارکه با اهدای لوح و نشان یادبود تقدیر شد.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: