در بازدید نشان زاده از پتروشیمی کارون:

پیشرفت پروژه‌ هایکو، تحسین برانگیز است

پیشرفت پروژه‌ هایکو، تحسین برانگیز است
کدخبر : 53246

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت: میزان تولید پتروشیمی کارون در سال ‌های گذشته نوسانی بوده و انتظار می‌رود در سال جدید پایداری و افزایش ظرفیت تولید را در این شرکت شاهد باشیم.

حسن نشان زاده مقدم که همراه با مدیران ارشد ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای بازدید از مجتمع‌های تولیدی و طرح‌ها به مناطق عملیاتی سفر کرده است، در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی کارون و طرح هایکو، اظهار داشت: ما می‌دانیم که پتروشیمی کارون در ساختار اولیه و هم در لایسنس و نیز در تولید شرکت متفاوتی نسبت به سایر شرکت‌هاست و با مشکلات عدیده‌ای روبروست، اما این را هم می‌دانیم که این شرکت تنها پتروشیمی دانش بنیان مجموعه هلدینگ و حتی در کشور با این وسعت است و انتظار داریم با کمک دانش و تجربه‌ موجود در این شرکت موانع و مشکلات با بهترین راهکار برطرف شود.

وی ادامه داد: پیشرفت هایکو و اقدامات صورت گرفته در این پروژه قابل تحسین است اما امیدواریم به موقع تحویل و در مدار قرار گیرد تا بخش عمده‌ مشکلات تامین خوراک شرکت پتروشیمی کارون رفع شود.

مدیرعامل پتروشیمی کارون نیز با شرح مشکلات و معضلاتی که پتروشیمی کارون با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: تامین خوراک علی الخصوص CO ما را در مضیقه قرار داده و همین دلیل اصلی کاهش وعدم پایداری تولید در کارون است.

علیرضا صدیقی زاده افزود: ما از ۷ مجتمع خوراک دریافت می‌کنیم که با قطع تامین خوراک‌از سوی هر کدام از آن‌ها ما ناچار به توقف تولید هستیم و نمی‌توانیم پس از یک توقف مجددا به سرعت تولید را راه بیاندازیم اما با راه اندازی هایکو ما قول می‌دهیم که پایداری تولید در ظرفیت قابل قبول را داشته باشیم.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید