مدیرعامل بیمه رازی در جلسه نوروزی با خبرنگاران مطرح کرد:

نگاه ویژه بیمه رازی به حوزه انرژی و باربری

نگاه ویژه بیمه رازی به حوزه انرژی و باربری
کدخبر : 53325

مدیرعامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی در سال 1402 نگاه ویژه‌ای به حوزه نفت و انرژی و حمل و نقل دارد.

نشست صمیمی دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با چندی از خبرنگاران به مناسبت آغاز سال جدید با حضور خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه برگزار شد.

در حاشیه این جلسه جباری گفت: با توجه به بررسی متغیرهای اقتصادی امید بسیاری در زمینه فعالیت‌های اقتصادی در سال 1402 وجود دارد و این در حالی است که در سال گذشته به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، بازخرید بیمه‌های عمر رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

او بیان کرد: نرخ رشد بیمه‌های زندگی در سطح صنعت بیمه در سال گذشته آنچنان قابل قبول نبود.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: کشور دارای زیرساخت‌های غنی و قابل توجهی است که یک مزیت رقابتی نسبت به کشورهای منطقه و جهان تلقی می‌شود که باید با تکیه بر توان نیروهای داخلی حجم قابل توجهی از مشکلات فعلی کشور را رفع کرد.

جباری همچنین در رابطه با فعالیت و  برنامه ریزی بیمه رازی برای سال جاری خاطرنشان کرد: شرکت از ماه‌های گذشته صنعت بیمه، اقتصاد کشور و بازارهای هدف را رصد و تحلیل کرده و با توجه به اطلاعات به دست آمده، برنامه ریزی حرکت رو به رشد خود را طراحی و از ابتدای سال جاری اجرایی کرده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی گفت: اولویت و برنامه ریزی اصلی شرکت برای سال 1402 ارائه خدمات به‌روز به مشتریان و کسب رضایتمندی بیمه‌گذاران است.

او در انتها خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در سال جاری نگاه ویژه‌ای به حوزه نفت و انرژی و حمل و نقل دارد.

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید