مناطق آزاد/

حضور هماهنگ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس ۲۰۲۳

حضور هماهنگ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس ۲۰۲۳
کدخبر : 53342

مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از حضور هماهنگ تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ خبر داد.

علی قجری با اعلام این خبر گفت: اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و نوآوری کشور فرصتی است تا دستاوردها و توانمندی‌های بسیار زیاد مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در معرض دید عموم سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نخبگان، اعضای زیست فناوری و نوآوری کشور و نخبگان و اساتید این حوزه قرار گیرد.

قجری افزود: این برای نخستین بار است که در نظر داریم تا به صورت یکپارچه و منسجم نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این رویداد حاضر شویم و یقین داریم تمامی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از مشاهده توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شگفت زده خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم امسال و در دوازدهمین دوره رویداد ارزشمند اینوتکس شاهد حضور پرشور فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری باشیم و این رویداد آغاز خوبی برای سال رشد تولید به شمار آید. فعالان اقتصادی و مجموعه‌های فناورانه در مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ظرفیت‌های بی بدیلی را برای کمک به تحقق شعار سال دارند و این آمادگی وجود دارد تا در همکاری با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری سهم موثر را در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان کشور بر عهده گیرند.

گفتنی است دوازدهمین رویداد بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس با حضور صدها استارتاپ، شرکت دانش بنیان، صندوق ها و نهاد مالی و اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار خواهد شد. امسال برای نخستین بار در نمایشگاه اینوتکس، رویداد فینوتکس نیز تدارک دیده شده است که یک رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، شامل: جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و تبیینی کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان با سرمایه‌گذارهای حقوقی و حقیقی در جهت ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری خواهد بود.

 

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید